«ستاره‌ها»؛ گفت‌وگویی متفاوت با حافظان قرآن
کد خبر: 3908240
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

«ستاره‌ها»؛ گفت‌وگویی متفاوت با حافظان قرآن

برنامه جدید «ستاره‌ها» طی روزهای زوج هر هفته از ساعت 21 به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان و در راستای برنامه‌ریزی اوقات فراغت مخاطبان تلویزیون، برنامه جدید «ستاره‌ها» که گفت‌وگویی متفاوت و جذاب با حافظان قرآن کریم است، در کنداکتور پخش شبکه قرآن و معارف سیما قرار می‌گیرد.

«ستاره‌ها» در 50 قسمت 45 دقیقه‌ای به معرفی حفاظ و قاریان قرآن کریم می‌پردازد که علاوه بر نخبه بودن در زمینه قرآنی، در مشاغل و حرفه‌ خود نیز جزء برترین‌ها به حساب می‌آیند.

حافظان و قاریانی که از سراسر کشور در این برنامه حضور پیدا می‌کنند، از افرادی هستند که علاوه بر موفقیت در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، در جنبه‌های دیگر زندگی شخصی خود از جمله تحصیلات، ورزش، شغل و فعالیت‌های اجتماعی از جایگاه قابل توجهی برخوردار هستند.

این برنامه با حضور نخبگان قرآنی سراسر کشور در دو بخش آقایان با اجرای محسن قره‌شیخلو و بانوان با اجرای انصاری‌‎فر، روزهای زوج هر هفته ساعت 21 و تکرار روزهای فرد ساعت 15:15 تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

برنامه «ستاره‌ها» به تهیه‌کنندگی محسن قره شیخلو کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیماست که در فصل تابستان تقدیم مخاطبان قرآنی و معارفی تلویزیون می‌شود.

انتهای پیام
captcha