برگزیدگان جشنواره سراسری عکس «خانه دوست» معرفی شدند
کد خبر: 3909002
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

برگزیدگان جشنواره سراسری عکس «خانه دوست» معرفی شدند

هفتمین جشنواره سراسری عکس «خانه دوست» که در پنج بخش برگزار شده بود، برگزیدگان خود را شناخت.

برگزیدگان هفتمین جشنواره سراسری عکس «خانه دوست» معرفی شدندبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، جواد براتی، دبیر اجرایی هفتمین جشنواره سراسری عکس «خانه دوست»، در اختتامیه این جشنواره که به‌صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: هفتمین جشنواره سراسری عکس «خانه‌ دوست»، فعالیت دبیرخانه‌ای خود را از شهریورماه سال 1398 آغاز کرد و در ادامه آن چهار کارگاه برگزار کرده‌ایم که دو کارگاه در مشهد و دو کارگاه در گرگان و تبریز برگزار شد.

وی ادامه داد: در دهه آخر صفر که با شهادت امام‌رضا(ع) مصادف بود، اردوی دو روزه‌ای با حضور 50 هنرمند عکاس از سراسر کشور برگزار شد که در آن به عکاسی از زائران پیاده رضوی پرداخته شد.

براتی با بیان اینکه استقبال از این جشنواره مطلوب بوده است، گفت: در هفتمین جشنواره سراسری عکس «خانه‌دوست» از ابتدا تا به امروز نزدیک به 60 هزار عکس دریافت شده که این رقم، رقم قابل‌قبول و قابل‌اعتنایی است.

دبیر اجرایی هفتین جشنواره عکس «خانه‌دوست» تصریح کرد: از مجموعه آثاری که در این دوره از جشنواره به دست ما رسیده است، 86 اثر از 47 هنرمند عکاس در نمایشگاه برای بازدید عموم قرار گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 19 تیرماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر از این نمایشگاه، واقع در نگارخانه رضوان بازدید کنند.

وی بیان کرد: جشنواره امسال شامل پنج بخش «زیارت و آیین‌های زیارتی»، «وقف و نذر»، «زیارت نوروزی»، «زائرین پیاده» و «زیر سایه خورشید» بود که در بخش «زیارت و آیین‌های زیارتی» محمدهادی خسروی، فائزه کابلی و جواد رضایی به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند، در بخش «وقف و نذر» هیچکدام از آثار شایسته ورود به نمایشگاه و دریافت جایزه معرفی نشد.

براتی ادامه داد: در بخش «زیر سایه خورشید» احمد تاجی و علی ابک شایسته تقدیر معرفی شدند، در بخش «زیارت‌های نوروزی» محمدرضا دهمرام، امیرحسین کمالی، علیرضا معصومی به ترتیب به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند و در بخش «زائرین پیاده رضوی» نگین محمدی‌فر، و حمید عابدی و محمدحسن صلواتی به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

دبیر هفتمین جشنواره عکس خانه دوست گفت: از افرادی که در بخش «زیارت و آئین‌های زیارتی» با عکس‌های موبایلی حضور یافتند نیز جابر غلامی از اراک، امین بذرافشان از شیراز، حسین حسین‌زاده از مشهد، علیرضا رجایی شوشتری از مشهد، کیوان جعفری از ساری، مهدی خادم‌القرآنی از ساری، امیرمهدی نجف‌پور، سلیمان قلی‌پور از تربت‌حیدریه و حدیث فقیری از مشهد به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha