افزایش نصب سایه‌بان در صحن‌های حرم رضوی
کد خبر: 3914133
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

افزایش نصب سایه‌بان در صحن‌های حرم رضوی

تولیت آستان قدس رضوی گفت: نخستین فاز عملیات اجرایی نصب سایبان‌ها در صحن‌های اصلی حرم مطهر آغاز شد و با استمداد حضرتش، ان‌شاءالله به مرور شاهد افزایش آن‌ها خواهیم بود.

افزایش نصب سایه‌بان در صحن‌های حرم رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی‌ در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد: یکی از مطالبات اصلی زائران حرم مطهر رضوی از گذشته تاکنون به‌ویژه در ‌ایام تابستان، ایجاد سایه‌بان‌هایی به‌منظور حفظ رفاه حال ایشان جهت استفاده از صحن‌های حرم مطهر در روزهای گرم سال بوده است.

وی اضافه کرد: با مطالعات انجام شده و بررسی نمونه‌های مختلف داخل و خارج از کشور، تلاش شد به این مطالبه به حق زائران جامه عمل پوشانده و سعی شود سایه‌بان‌هایی طراحی شوند که با در نظر گرفتن جمیع جوانب و حفظ معماری حرم مطهر، تهیه آن‌ها از سرعت، کیفیت و کارآیی لازم برخوردار باشد.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: همچنین، با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های حضور زائران در رواق‌های مسقّف، تمام تلاش خادمان و زائران این بوده و هست که در کنار رعایت کامل اصول و فراهم‌سازی امکانات بهداشتی به‌منظور حفظ سلامتی زائران، از فکر ایجاد آسایش و رفاه حال بیشتر آن‌ها در حد مقدورات غافل نبوده است.

مروی گفت: بحمدلله، نخستین فاز عملیات اجرایی نصب سایه‌بان‌ها در صحن‌های اصلی حرم مطهر آغاز و با استمداد حضرتش، ان‌شاءالله به مرور شاهد افزایش آن‌ها خواهیم بود. امید آنکه قدم کوچکی جهت تأمین رفاه و آسایش بیشتر زائران گرانقدر حضرت رضا(ع) برداشته شده باشد.

انتهای پیام
captcha