اسامی برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن سبزوار اعلام شد
کد خبر: 3914534
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱

اسامی برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن سبزوار اعلام شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار از اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امورخیریه در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام جعفر مهدوی‌خواه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار، 14 مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا، گفت: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امورخیریه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استقرار داوران در مشهد مقدس از طریق ویدئوکنفرانس از 19 تا 21 تیرماه ویژه بانوان و از 23 تا 24 تیرماه ویژه آقایان در این اداره برگزار شد.

وی با اشاره به اعلام اسامی برگزیدگان این مرحله از مسابقات، اظهار کرد: در بخش بانوان زهرا فروزان‌نیا در رشته حفظ 5 جزء، مهدیه متولی در رشته حفظ 10 جزء، عصمت کاملی در رشته حفظ کل و زکیه برزویی در رشته قرائت ترتیل به مرحله استانی راه یافتند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه سبزوار بیان کرد: در بخش آقایان نیز علی ابراهیمی، موسی‌الرضا سعیدی، داود طبسی و حسن برغمدی در رشته قرائت ترتیل، محمدرضا جاهدی‌نیا در رشته قرائت تحقیق، محمدرضا جاهدی‌نیا، خدابخش، محمد کریمی، محمد قربانی در رشته حفظ کل، مهدی خسرو جردی و محمد قربانی در رشته حفظ 20 جزء و موسی‌الرضا سعیدی در رشته اذان به مرحله استانی راه یافتند.

اکرم‌سادات مهرآبادی
انتهای پیام
captcha