آرزوی پدر شهید منا محمدسعید سعیدی‌زاده + فیلم
کد خبر: 3915443
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

آرزوی پدر شهید منا محمدسعید سعیدی‌زاده + فیلم

پدر شهید منا محمدسعید سعیدی‌زاده، بیان کرد: آرزو می‌کنم خداوند متعال تقاص شهدای منا را که یکی از آن‌ها نیز فرزند من بود، از ظالمان حاکم بر مکه و مدینه بگیرد.

به گزارش ایکنا؛ عبدالواحد سعیدی‌زاده، پدر شهید منا محمدسعید سعیدی‌زاده(سرپرست گروه تواشیح باقرالعلوم) ساکن در آبادان که به صورت تلفنی با برنامه کاروان نور شورای عالی قرآن در ارتباط بود، طی سخنانی با تلاوت آیه ‌15 سوره مبارکه احقاف «أَوْزِعْنِي أَنْ أَشْكُرَ نِعْمَتَكَ الَّتِي أَنْعَمْتَ عَلَيَّ وَعَلَى وَالِدَيَّ وَأَنْ أَعْمَلَ صَالِحًا تَرْضَاهُ وَأَصْلِحْ لِي فِي ذُرِّيَّتِي إِنِّي تُبْتُ إِلَيْكَ وَإِنِّي مِنَ الْمُسْلِمِينَ؛ پروردگارا بر دلم بيفكن تا نعمتى را كه به من و به پدر و مادرم ارزانى داشته‌اى سپاس گويم و كار شايسته‌‌اى انجام دهم كه آن را خوش دارى و فرزندانم را برايم شايسته گردان در حقيقت من به درگاه تو توبه آوردم و من از فرمان‏‌پذيرانم»، اظهار کرد: از سخنان امیرالمؤمنین(ع) الهام می‌گیرم که فرمودند: ستایش می‌کنم خداوند را برای تکمیل نعمت‌ها و خود را در برابر بزرگی او تسلیم می‌کنم و در رفع نیازها از او یاری می‌جویم، زیرا کسی که خداوند او را هدایت کند، هرگز گمراه نمی‌شود و هر کسی را که خداوند متعال بی‌نیاز کند، هرگز نیازمند نمی‌شود.

وی افزود: نعمت‌های خداوند در دو بعد جسمی و روحی چنان زیاد است که ذات اقدس الهی می‌فرمایند: اگر بخواهید نعمت‌های مرا شمارش کنید، هرگز موفق به چنین کاری نخواهید شد. بنابر این، تمامی مسلمانان معتقد و مؤمنان وابسته به رحمت الهی همواره باید در برابر این نعمت‌های بی‌کران سپاسگزار باشند.

سعیدی‌زاده تصریح کرد: همه ما زمانی که در محاورات اجتماعی و برخوردهای با مردم کار کوچکی برای یکدیگر انجام می‌دهیم، از یکدیگر تشکر می‌کنیم. حال باید در برابر سیل فراوان نعمت‌های الهی که خداوند متعال آن‌ها را به ما ارزانی داشته است نیز قدردان باشیم، البته هرگز نمی‌توانیم آن‌گونه که شایسته است، قدردان ذره‌ای از این نعمات بود.

وی با اشاره به بیتی از اشعار سعدی شیرازی که «از دست و زبان که برآید / کز عهده شکرش به درآید»، بیان کرد: آرزو می‌کنم که ان‌شاءالله خداوند متعال تقاص شهدای منا را که یکی از آن‌ها نیز فرزند من بود، از ظالمان حاکم بر مکه و مدینه بگیرد و دعا می‌کنم خداوند متعال آن‌قدر مرا زنده بدارد که به حق محمد و آل محمد، شاهد سقوط آل سعود باشم.

انتهای پیام
captcha