۱۰ هزار نفر در کرمانشاه میهمان سفره امیرالمؤمنین(ع) شدند
کد خبر: 3915546
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

۱۰ هزار نفر در کرمانشاه میهمان سفره امیرالمؤمنین(ع) شدند

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با بیان اینکه امسال برای گرامیداشت عید غدیر بسیار پر رنگ‌تر از گذشته ورود کردیم و این امر البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت، گفت: ۱۰ هزار نفر در کرمانشاه در روز عید غدیر میهمان سفره امیرالمؤمنین(ع) شدند.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: ۱۰ هزار نفر در کرمانشاه میهمان سفره امیرالمؤمنین(ع) شدند. امسال برای گرامیداشت عید غدیر بسیار پر رنگ‌تر از گذشته ورود کردیم و این امر البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به تعطیلی برنامه‌های میدانی با توجه به شرایط ناشی از کرونا اداره‌کل اوقاف کرمانشاه امسال به فضاسازی‌های مورد نیاز مانند نوشتن احادیث مرتبط روی بیلبورد و دست نوشته به سبک سنتی از فضائل امیرالمؤمنین(ع) در سطح شهر و استان پرداخت.

حجت‌الاسلام صالحی بیان کرد: نصب ریسه و پرچم مزین به نام امیرالمؤمنین(ع)، استقرار و راه‌اندازی تریلی‌های تزیین شده به شیوه کاروان شادی برای اجرای برنامه‌های شاد در نقاط مختلف شهر و استان و برگزاری مسابقه با مبحث ولایت از دیگر برنامه‌هایی بود که امسال این اداره‌کل در استان اجرایی کرد.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه گفت: امسال رعایت بهداشت و حفظ سلامتی شهروندان رکن اصلی برنامه‌های اداره اوقاف بود و بسته‌های معیشتی بر این اساس بین نیازمندان توزیع شد.

وی در پایان تصریح کرد: در قالب یاد شده بیش از ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد همچنین علاوه بر این امر با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه بسته‌های غذایی با رعایت نکات بهداشتی تهیه و در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر و استان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha