نامه شدیداللحن فلسطین به یونسکو درباره اسرائیل
کد خبر: 3915591
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

نامه شدیداللحن فلسطین به یونسکو درباره اسرائیل

نماینده فلسطین در یونسکو از اقدامات فلسطین در سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی در حرم ابراهیمی و نامه شدیداللحن وزیر خارجه فلسطین به یونسکو علیه این رژیم خبر داد.  

نامه شدیداللحن نماینده فلسطین به یونسکو درباره اسرائیلبه گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری فلسطینی «صفا»، «منیر انسطاس» نماینده فلسطین در سازمان یونسکو، در گفت‌وگو با رادیو «صدای فلسطین» گفت: «ریاض المالکی» وزیر امور خارجه فلسطین نامه شدیداللحنی علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی در شهر الخلیل و حرم ابراهیمی، به مدیرکل سازمان یونسکو ارسال کرده است.
 
وی افزود: هیئت فلسطینی همچنین نامه دیگری به کمیته میراث جهانی که مسئولیت آثار باستانی فلسطین را دارد، ارسال کرده است و قرار بود که این کمیته در ژوئیه گذشته نشستی در این زمینه برگزار کند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، این نشست تا سال آینده به تعویق افتاده است. این بدان معناست که هیچ تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.
 
انسطاس فاش کرد که مدیرکل یونسکو هم چندین نامه به اسرائیل درباره جلوگیری از اشغالگری ارسال کرده اما مقامات صهیونیست هیچ اهمیتی به این نامه‌ها و توافقنامه‌های بین‌المللی نمی‌دهند.
 
وی رژیم صهیونیستی را به سوء استفاده از ویروس کرونا برای اشغالگری کامل در حرم ابراهیمی در شهر الخلیل متهم کرد و گفت: حرم ابراهیمی در سال 2017 میلادی در فهرست آثار باستانی در معرض خطر جهان ثبت شده است.
انتهای پیام
captcha