کمک بیش از ۳ میلیارد تومانی مردم خراسان‌شمالی در عید قربان
کد خبر: 3916019
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

کمک بیش از ۳ میلیارد تومانی مردم خراسان‌شمالی در عید قربان

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی از کمک سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی مردم نیکوکار استان در عید سعید قربان به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

کمک بیش از 3 میلیارد تومانی مردم خراسان شمالی در عید قربانمجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه مردم نیکوکار در عید سعید قربان امسال بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و گوشت گرم به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک کردند، افزود: این کمک‌های نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر افزایش داشته است.

وی رقم کمک‌های سال قبل را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این کمک‌ها با رعایت اصول بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا در بین جامعه تحت حمایت و بر اساس نیت اهداکنندگان توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: امسال حجاج و نیکوکاران بیش از ۷۰۰ رأس گوسفند، ۱۰ رأس گاو و چهار نفر شتر جهت کمک به نیازمندان اهدا کردند.

وی اظهار کرد: اهدای قربانی و نذورات برای کمک به نیازمندان تنها منحصر به عید قربان نیست و کمیته امداد در طول سال آماده دریافت نذورات، ذبح و توزیع بر اساس موازین شرع مقدس و نیت خیران و نیکوکاران است.

انتهای پیام
captcha