7 نمازخانه در مدارس میبد احداث می‌شود
کد خبر: 3916071
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

7 نمازخانه در مدارس میبد احداث می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: 140 مدرسه در شهرستان میبد دارای نمازخانه هستند و تنها 7 مدرسه نمازخانه ندارند که مقرر شد به‌زودی احداث نمازخانه در این مدارس آغاز شود.

7 نمازخانه در مدارس میبد احداث می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، در نشستی، 21 مردادماه و با حضور حجت‌الاسلام سیداکبر موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز استان، موسوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد و تعدادی دیگر از مسئولان، وضعیت نماز جماعت در ادارات، مدارس، کارخانه‌ها و نمازخانه‌های بین‌راهی در شهرستان میبد مورد بررسی قرار گرفت.

سیدبهروز موسوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در این نشست بر تهیه شناسنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مساجد تأکید کرد و گفت: برای اداره درست مساجد با معیارهای اسلامی، فعالیت‌های مساجد باید بر اساس شیوه‌نامه و چشم‌انداز 5 یا 10 ساله در شهرستان تعریف شود.

حجت‌الاسلام سیداکبر موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد نیز در این نشست اظهار کرد: 240 مسجد در شهرستان میبد وجود دارد و این شهرستان در برگزاری نماز جماعت صبح، یکی از شهرستان‌های بی‌نظیر در استان است.

موسوی افزود: 140 مدرسه نیز در شهرستان میبد دارای نمازخانه هستند و تنها 7 مدرسه نمازخانه ندارند که قرار شد به‌زودی احداث نمازخانه در این مدارس آغاز شود.

وی گفت: سال گذشته همه نمازخانه‌های مدارس از سوی اداره کل آموزش‌وپرورش به فرش سجاده‌ای مجهز شده‌اند که در این میان تعداد 20 مدرسه هم در آینده نزدیک به فرش سجاده‌ای مجهز خواهند شد.

انتهای پیام
captcha