آزمون تفسیر قرآن ویژه همسران کارکنان پدافند هوایی شمال برگزار شد
کد خبر: 3923270
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸

آزمون تفسیر قرآن ویژه همسران کارکنان پدافند هوایی شمال برگزار شد

آزمون جشنواره تفسیر قرآن ویژه همسران کارکنان پدافند هوایی شمال کشور صبح امروز، 26 شهریورماه به صورت حضوری برگزار شد.

حسن ضابط، مدیر امور قرآنی منطقه پدافند هوایی شمال، در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: آزمون جشنواره تفسیر قرآن ویژه همسران کارکنان منطفه پدافند هوایی شمال، صبح امروز، 26 شهریورماه در شهر‌های تهران و قم به صورت همزمان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون این جشنواره به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، گفت: مرحله مقدماتی و منطقه‌ای این مسابقات نیز طی ماه‌‌های گذشته در سطح نیروها برگزار شد. این آزمون از جزء بیستم تفسیر نمونه آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در قالب 40 سؤال چهارگزینه‌ای و دو سؤال تشریحی اجرا شد.

ضابط اضافه کرد: نفرات برتر این مسابقات به مرحله نهایی مسابقات قرآن خانواده‌ها و بانوان شاغل ارتش راه پیدا خواهند کرد.

همچنین در خبر دیگری از  این نیرو آمده است؛ مرحله مقدماتی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز کارکنان پایور و وظیفه منطقه پدافند هوایی شمال در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزاء 1، 3، 5، 10، 15، 20 قرآن، اذان، مفاهیم و تفسیر جزء بیست‌وسوم تفسیر نمونه آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی از روز گذشته، 25 شهریورماه آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه این مسابقات احسان‌الله رحمانی، قاری قرآن به تلاوت آیاتی از کلام وحی و در ادامه حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی پدافند شمال کشور به سخنرانی پرداخت. همچنین محمدرضا شیبانی و علی‌اکبر گلابزایی از حافظان ارتش از جمله افرادی هستند که داوری این دوره از مسابقات را  عهده‌ دارند. 

این مسابقات با همکاری شهرداری منطقه 9 شهر تهران، اداره فرهنگی ـ اجتماعی ناحیه دو این منطقه به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا شد.

انتهای پیام
captcha