«روح‌الله رجایی» خبرنگار تراز انقلاب اسلامی بود
کد خبر: 3923341
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

«روح‌الله رجایی» خبرنگار تراز انقلاب اسلامی بود

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، روح‌الله رجایی سردبیر فقید روزنامه جام جم را خبرنگار تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: ویروس منحوس کرونا عزیزی را از اصحاب رسانه جدا کرد، اما یادداشت‌ها و گزارش‌های این خبرنگار تراز انقلاب در تاریخ جبهه رسانه ثبت شده است.

«روح‌الله رجایی» خبرنگار تراز انقلاب اسلامی بودبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از سازمان بسیج رسانه استان، عباس محمدیان، رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی شامگاه گذشته، 25 شهریورماه در مراسم یادبود جهادگر عرصه رسانه و سردبیر روزنامه جام‌جم زنده‌یاد روح‌الله رجایی که در آستان مقدس شهیدان سبزوار برگزار شد، اظهار کرد: شهید روح‌الله رجایی، جوان انقلابی و جهادگر عرصه رسانه عمر خود را در دفاع از انقلاب و در سنگرهای مختلف عرضه کرد و دو دهه از عمر با برکت این شخصیت انقلابی، در جبهه رسانه بوده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاری رسالت انبیاست، افزود: روح‌الله رجایی شخصیت متفاوتی را در جبهه رسانه داشت و در دوران‌های مختلف جریان‌های سیاسی به هیچ عنوان از مسیر ولایت جدا نشد.

محمدیان ویژگی بارز وی را متدین بودن در جبهه رسانه دانست و بیان کرد: در استان تهران کار کردن در جبهه رسانه به‌راحتی نیست و اگر تخصص و تعهد وجود نداشته باشد نمی‌توان در جبهه رسانه دوام آورد.

وی با تأکید بر اینکه روح‌الله رجایی خبرنگار شاخص تراز انقلاب اسلامی بود، ادامه داد: شاخص‌های خبرنگار تراز انقلاب نیاز به بازآفرینی دارد و ویروس منحوس کرونا عزیزی را از اصحاب رسانه جدا کرد، اما یادداشت‌ها و گزارش‌های این خبرنگار در تاریخ جبهه رسانه ثبت شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: افتخار ما به‌عنوان یک خراسانی آن بود که این بزرگوار در اقیانوس فعالان رسانه‌ای تهران قلم‌فرسایی می‌کرد و در جبهه جنگ رسانه باید شاخص‌های رفتاری و اخلاقی این بزرگوار را بازآفرینی کنیم.

وی خلوص، نیت پاک، ولایت‌پذیری و تواضع را از دیگر ویژگی‌های روح‌الله رجایی دانست و یادآور شد: در تمامی سنگرهای جبهه رسانه یکی از افتخارات خراسان رضوی این شخصیت بزرگوار بود و باید تفکر وی زنده بماند.

انتهای پیام
captcha