بازدید مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه هشتم شکاری اصفهان از دارالقرآن خمینی شهر
کد خبر: 3923542
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

بازدید مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه هشتم شکاری اصفهان از دارالقرآن خمینی شهر

حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی، مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی ارتش استان اصفهان با هیئت همراه از فعالیت‌های مؤسسه دارالقرآن اهل‌بیت(ع) خمینی شهر بازدید کرد.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی، مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه هشتم شکاری استان اصفهان با جمعی از همراهان روز گذشته، 26 شهریور ماه از مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالقرآن اهل بیت(ع)، بازدید به عمل آورد.
وی در حاشیه این بازدید از مؤسسه دارالقرآن اهل‌ بیت(ع) گفت: پایگاه هوایی هشتم شکاری نیروی هوایی ارتش استان اصفهان تاکنون با برگزاری کلاس‌های غنچه‌های نور، قرائت، حفظ قرآن و همچنین مسابقات قرآنی، موفقیت‌هایی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.
مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه هشتم شکاری با اشاره به توانایی‌های مؤسسه دارالقرآن اهل‌ بیت(ع) هدف خود از این بازدید را همکاری و مشارکت در زمینه‌های فرهنگی قرآنی دانست و افزود: در حال حاضر بخش قرآنی این پایگاه نیازمند اساتید ممتاز و بهره‌گیری از سرفصل‌های آموزشی مدون است.
همچنین در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین قربانیان، مدیر مؤسسه دارالقرآن اهل‌ بیت(ع) با استقبال از برنامه‌های قرآنی اجرا شده در پایگاه هشتم شکاری اصفهان گفت: مؤسسه دارالقرآن اهل‌ بیت(ع) آمادگی برگزاری دوره‌های تربیت مربی و دوره‌های آموزشی قرآنی برای مربیان این پایگاه را دارد. همچنین مسئولان مربوطه پایگاه هشتم شکاری با معرفی دو نفر رابط در بخش آقایان و بانوان به مؤسسه می‌توانند از سرفصل‌های آموزشی این مرکز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha