آمادگی مؤسسه حضرت زینب(س) به منظور ارائه خدمات قرآنی در فضای مجازی
کد خبر: 3923902
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰

آمادگی مؤسسه حضرت زینب(س) به منظور ارائه خدمات قرآنی در فضای مجازی

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت زینب(س) شهرستان کاشان، به منظور فعالیت در فضای مجازی و ارائه آموزش‌های قرآن برای قرآن‌آموزان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت زینب(س) کاشان، با شیوع کرونا، اقدام به ادامه مجموعه برنامه‌های آموزشی خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای قرآن‌آموزان کرد. همچنین در ماه محرم، مراسم عزاداری به این شیوه اجرا شد.

مجموعه دوره‌های آموزشی حفظ قرآن کریم، روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن با حضور اساتید برجسته در صفحه مجازی اینستاگرام، ایتا و واتس‌آپ در حال برگزاری است.

فاطمه قامتی ‌قمصری، مدیر مؤسسه حضرت زینب(س) کاشان گفت: آموزش‌های حضوری قرآن کریم به نسبت مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا ارتباط چهره به چهره بین استاد و قرآن آموز صورت می‌گیرد. از دیگر مزایای کلاس‌های حضوری، جذب جوانان با برنامه‌های تبلیغاتی است.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت زینب(س) در فضای مجازی با ارائه زیرساخت‌های مناسب و ایجاد کانال‌های آموزشی مربوط به دروس با بهره‌مندی از مربیان جوان، برنامه های آینده را در فضای مجازی تعیین کرده است.

اهدای جوایز نقدی و مشارکت جوانان در ارائه برنامه‌های آموزش قرآن کریم می‌تواند راهی مؤثر برای استقبال علاقه‌مندان به کلاس‌های قرآن در فضای مجازی باشد.

مؤسسه حضرت زینب(س) در استان اصفهان، شهرستان کاشان، فاز ۲، بلوار گلستان، کوچه مریم ۱۶ واقع شده است.

انتهای پیام
captcha