تلاش برای آینده نباید متوقف شود/ رهنمود قرآن در امید به رحمت الهی
کد خبر: 3924063
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
کریم منصوری:

تلاش برای آینده نباید متوقف شود/ رهنمود قرآن در امید به رحمت الهی

قاری بین‌المللی کشور با تأکید بر اینکه یکی از فرامین دین مبین اسلام داشتن امید و تلاش است، اظهار کرد: هرچه برای انسان مشکلی پیش آید باید امید داشته باشد، به ویژه نسل جوان باید امید به آینده داشته باشند.

به گزارش ایکنا، کریم منصوری، قاری بین‌المللی کشور، در برنامه «فردا از آن ماست» که از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی پخش شد، با تأکید بر اینکه یکی از فرامین دین مبین اسلام، امید داشتن و تلاش است، اظهار کرد: هرچه برای انسان مشکلی پیش آید، باید امید داشته باشد. به ویژه نسل جوان باید امید به آینده داشته باشند.

وی افزود: یکی از فرامین حضرت یعقوب(ع) به فرزندانش این است که تلاش کنند و از رحمت الهی ناامید و مأیوس نشوند «يَا بَنِيَّ اذْهَبُوا فَتَحَسَّسُوا مِنْ يُوسُفَ وَأَخِيهِ وَلَا تَيْأَسُوا مِنْ رَوْحِ اللَّهِ». حتی ملائکه هنگامی که محضر حضرت ابراهیم(ع) حضور پیدا کردند، گفتند «شما صاحب فرزند می‌شوی و ناامید نشو».

منصوری اضافه کرد: بنابراین همان طور که حضرت یعقوب(ع) را بشارت دادند، این نشان می‌دهد که باید همواره امید داشته باشیم و تلاش برای آینده نباید متوقف شود. ان‌شاءالله آینده روشن خداوند برای همه ما متصور کرده است.

یادآور می‌شود، ویژه برنامه «فردا از آن ماست» با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در قالب کلیپ‌های کوتاه سه دقیقه‌ای با حضور قاریان، پژوهشگران، مداحان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها به صورت شناور، در ساعت‌های مختلف روز از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. این برنامه به همت سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد رسانه‌ای گام دوم انقلاب تهیه و تدوین شده است.

همچنین قسمت‌های گذشته این برنامه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عباس ولدی، پژوهشگر حوزه تربیت اسلامی، محسن محمدی‌پناه و محمد کمیل، مداح اهل‌بیت(ع)، حمید سوریان، نایب رئیس فدراسیون کشتی، محمدعباسی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و ... همراه بوده است. 

انتهای پیام
captcha