اجرای نمایش‌های میدانی در موزه انقلاب و دفاع مقدس
کد خبر: 3924073
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
ویژه چهل ‌سالگی دفاع مقدس؛

اجرای نمایش‌های میدانی در موزه انقلاب و دفاع مقدس

رویداد «نمایش‌های میدانی ویژه چهل ‌‎سالگی دفاع مقدس» با حضور ۹ نمایش میدانی از یکم تا هشتم مهرماه توسط اداره‌کل هنرهای نمایشی در موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، نمایش‌های میدانی ویژه چهل ‌سالگی دفاع مقدس از اول تا هشتم مهرماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

بر این اساس در تاریخ ذکرشده، ۹ اثر، روزانه در چهار نوبت ۱۰:۳۰، ۱۱:۳۰، ۱۴ و ۱۵ از علاقه‌مندان به نمایش میدانی میزبانی خواهند کرد.

«جنگ و هزار سال تنهایی» به نویسندگی مسعود مهرابی و کارگردانی پروانه علی‌ضامنی، «به رنگ عناب» به نویسندگی و کارگردانی محمدهادی عطایی، «وفای به عهد» به نویسندگی و کارگردانی احمد صمیمی، «سرباز» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی، «گمشده» به نویسندگی جمشید عسگری و کارگردانی ابوذر چهل‌امیرانی از جمله نمایش‌های حاضر در این رویداد هستند.

همچنین از دیگر نمایش‌های میدانی ویژه چهل ‌سالگی دفاع مقدس می‌توان به «حراج عشق» به نویسندگی و کارگردانی شهاب راحله، «عروس» به نویسندگی و کارگردانی مسعود ابراهیمی، «فرکانس» به نویسندگی و کارگردانی میثم سرآبادانی و «پوتین» به نویسندگی و کارگردانی علی رحیمی و ابراهیم رحیمی، اشاره کرد.

یادآور می‌شود، موزه انقلاب و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبه‌روی پارک طالقانی قرار دارد.

محمدحسین عبداللهی 
انتهای پیام
captcha