اعلام نفرات برتر چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن در خراسان رضوی
کد خبر: 3924107
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

اعلام نفرات برتر چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن در خراسان رضوی

با پایان یافتن مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی، نفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند.

اعلام نفرات برتر چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضویبه گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، جعفر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، بیان کرد: در این دوره از رقابت‌ها ۱۲۳ متسابق آقا و ۹۴ متسابق بانو از خراسان رضوی از 26 تا 29 شهریور ماه در رشته‌های حفظ 5، 10و 20 جزء و حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: این مسابقات ۲۶ تا ۲۹ شهریور در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل، قرائت، ترتیل، اذان(ویژه برادران) برگزار شد و ۱۳ داور در بخش خواهران و ۱۲ داور در بخش آقایان به قضاوت در این مسابقات پرداختند.

حسینی بیان کرد: محمدرضا جاهدی‌نیا، محمد لائینی و مسعود لعل اول در رشته «حفظ کل» و امید حسینی‌نژاد، هادی اسفیدانی و حمید صفدری در رشته «قرائت» حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. همچنین ابوالفضل چمنی، محمد حسین باغدار کریم آبادی و اکبر رودکی برگزیدگان در رشته «اذان» و سید حجت ترحمی، علی ابراهیمی و حمید حسینی در رشته «ترتیل» به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی افزود: در رشته «حفظ 5 جزء» محمد جواد موذن، علیرضا غفوری بیلندی و ذکریا رادانی، در رشته «حفظ 10 جزء» سید حمیدرضا جاوید شفیعی، فضل احمد کریمی و حامد صدیق و در رشته «حفظ 20 جزء» حسن حسین‌زاده، صالح اخترشناس و علی سبزه رتبه‌های برتر را کسب کردند.

وی اظهار کرد: در بخش بانوان نیز ریحانه هادی‌زاده، فهیمه فاضلی و نسرین جوانبخت دیزاوندی در رشته «ترتیل»، معصومه صهبایی استاد، زینب ضیاء دوست و فاطمه زهرا ندافی در رشته «قرائت تحقیق»، رویا فضائلی، فاطمه علی‌آبادی و سیده سمانه محروقی در رشته «حفظ کل» به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

حسینی خاطرنشان کرد: در رشته «حفظ 5جزء» الهه سرافرازی، محدثه ذوالفقاری و زهره شاد، در رشته «حفظ 10جزء» محبوبه گلی جفری، سیده سمانه اسکندری و مریم ساری، در رشته «حفظ 20جزء» عالیه مهدوی‌نیا، نجمه ملک پورزاده و فاطمه دروگر به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: اسامی نفرات راه یافته به مرحله کشوری متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اوقاف استان و پیام رسان های این اداره در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی می شود

انتهای پیام
captcha