جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3924109
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی لرستان برگزار می‌شود

هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان، سه‌شنبه، اول مهرماه، تشکیل جلسه می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: 73 میلیون تومان از سوی اتحادیه کشوری براساس ارائه گزارش 73 مؤسسه استان دریافت شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این پول به حساب مؤسسات واریز شد یا خیر؟، افزود: واریز پول به حساب مؤسسات نیازمند مصوبات هیئت مدیره است که طی جلسه سه‌شنبه، اول مهرماه، پول به حساب مؤسسات دارای ثبت قانونی واریز خواهد شد.

امیدیان با اشاره به دیگر مصوبات این جلسه، اظهار کرد: جمع‌بندی دوره‌های شش ماه نخست سال مؤسسات با وجود برگزاری دوره‌های غیرحضوری و مجازی، بحث و تبادل نظر درباره تغییر بانکی که سپرده صندوق قرض‌الحسنه اتحادیه در آنجاست و تصمیم‌گیری درباره نحوه برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه لرستان و مجمع عمومی(با توجه به اینکه 26 شهریورماه پایان زمان فعلی اتحادیه استان لرستان است) از جمله موضوعاتی است که طی این جلسه به آن پرداخته خواهد شد. 

وی ادامه داد: همچنین با حمایت مالی سازمان تبلیغات اسلامی استان و پیگیری اتحادیه قرآنی استان، بسته‌های حمایتی طی هر ماه به چند مؤسسه قرآنی استان اختصاص پیدا می‌کند. همچنین گزارشی از جلسات اخیر مدیرعامل با نماینده ولی‌فقیه استان و استانداری به اعضا ارائه می‌شود. این جلسه در دفتر اتحادیه در خرم‌آباد تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha