تشکیل کارگروه مشترک گردشگری دینی بین وزارت میراث فرهنگی و حوزه‌های علمیه
کد خبر: 3926561
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰

تشکیل کارگروه مشترک گردشگری دینی بین وزارت میراث فرهنگی و حوزه‌های علمیه

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با معاون بین‌الملل و ارتباطات حوزه‌های علمیه کشور دیدار کردند. در این جلسه مشترک بر استفاده از ظرفیت‌های مشترک برای توسعه گردشگری دینی تأکید شد.

فوری////تشکیل کارگروه مشترک گردشگری دینی وزارت میراث فرهنگی و حوزه‌های علمیهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، بعدازظهر امروز نهم مهرماه، ولی تیموری، معاون گردشگری این وزارت‌خانه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری، معاون بین‌الملل و ارتباطات حوزه‌های علمیه کشور به منظور برقراری ارتباطات و تعامل دو سویه در حوزه گردشگری دینی و همچنین تببین نقشه راه گردشگری دینی به گفتگو پرداخت.

در این نشست، معاون گردشگری پس از تشریح و تبیین پروژه‌های کلان در دست اقدام و نیز توضیح درباره روند فعالیت‌ها، با تأکید بر لزوم توسعه محصول در گردشگری دینی و تدوین دقیق نقشه راه و سند گردشگری در این حوزه، از به کارگیری ظرفیت تحقیقات و پژوهش‌های حوزه‌های علمیه و امکان تبادل تجربیات و مشاوره‌های تخصصی و فنی استقبال کرد.

همچنین طبق توافق طرفین، تصمیم بر آن شد تا کارگروه مشترک گردشگری دینی با همکاری معاونت گردشگری کشور و حوزه‌های علمیه تشکیل شود.

در این دیدار که زاهد شفیعی، مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری نیز حضور داشت؛ در خصوص مسائل دیگر این حوزه مانند درسنامه گردشگری دینی، کتاب توانمندسازی راهنمایان در حوزه گردشگری دینی و دانشنامه سوالات دینی گردشگران خارجی نیز تبادل نظر شد.
انتهای پیام
captcha