لزوم تولید نرم‌افزار‌های چندرسانه‌ای به‌منظور اشاعه فرهنگ ائمه(ع)
کد خبر: 3931489
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

لزوم تولید نرم‌افزار‌های چندرسانه‌ای به‌منظور اشاعه فرهنگ ائمه(ع)

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل بر لزوم تولید محتوا و نرم‌افزار‌های مختلف چندرسانه‌ای در زمینه اشاعه فرهنگ و خصوصیات ائمه اطهار(ع) تأکید کرد.

تبیین سیره ائمه اطهار (ع) الگوی کامل زندگی جوانان استحجت‌الاسلام عزیزاله عابدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: مباحث اخلاقی و سیره ائمه اطهار(ع) و احادیث تربیتی و خودسازی از مولای متقیان علی(ع) بهترین الگو برای زندگی فردی و اجتماعی جوانان است.

وی انبیا را الگو و چراغ هدایت جامعه دانست و افزود: استفاده از اندیشه ائمه اطهار(ع) لازمه هدایت جامعه است و باید با الهام گرفتن و الگو گرفتن از سیره رفتاری و عملی اهل بیت(ع) زمینه ارتقای رفتاری و معنوی جامعه را فراهم کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل بیان کرد: انبیا بهترین الگویی هستند که می‌توان در تمام جنبه‌های زندگی از روش و رفتار و گفتار آن‌ها پیروی کرد، زیرا آن‌ها در تمام ویژگی‌های انسانی مقتدای خوبی برای مردم هستند.

عابدی با اشاره به اینکه تأسی از اخلاق و رفتار اهل بیت(ع) ضامن خیر دنیا و آخرت انسان خواهد بود، افزود: انسان موجودی است اجتماعی که باید برای تأمین نیاز‌های مادی و جسمی خود، در اجتماع زندگی می‌‌کند، زندگی اجتماعی دارای شئونات مختلفی است که مهم‌ترین آن‌ها سیاست‌گذاری و امور مربوط به اداره جامعه است.

وی صبر و استقامت در برابر دشمنان را از مهم‌ترین آموزه‌های انبیا برشمرد و گفت: جوانان جامعه باید با شیوه زندگی امامان بزرگوار آشنایی کامل داشته باشند تا با ارتقای سطح علمی خود و انجام کار‌های فرهنگی توطئه‌های دشمنان را برای کم‌رنگ کردن فرهنگ تشیع و فاصله انداختن بین ائمه(ع) و مردم بی‌اثر کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان بر لزوم تولید محتوا و نرم‌افزار‌های مختلف چند رسانه‌ای در زمینه اشاعه فرهنگ و خصوصیات ائمه اطهار(ع) تأکید و اظهار کرد: فعالان عرصه فضای مجازی و رسانه‌ها نقش مهمی در حفظ و اشاعه سیره ائمه اطهار(ع) دارند؛ چرا که امروز بزرگترین ترس دشمن آشنایی جوانان با سیره ائمه اطهار(ع) است و برای نمونه می‌توان به تأثیرات مهم فرهنگ عاشورا در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد که چگونه یک الگوی مناسب می‌تواند کشوری به بزرگی ایران را در مقابل تهاجم چندین کشور حفظ کند.

انتهای پیام
captcha