اجرای طرح «کمک مؤمنانه، همت دانشگاهیانه» در دانشگاه علوم پزشکی گناباد
کد خبر: 3931598
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

اجرای طرح «کمک مؤمنانه، همت دانشگاهیانه» در دانشگاه علوم پزشکی گناباد

ششمین مرحله از طرح کمک مؤمنانه، همت دانشگاهیانه دانشگاه علوم پزشکی گناباد با توزیع ۹۰ بسته حمایتی انجام شد.

اجرای طرح کمک مومنانه، همت دانشگاهیانه در دانشگاه علوم پزشکی گنابادبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، با آغاز شیوع کرونا و پس از تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، موج کمک‌های مردمی برای اقشار نیازمند به راه افتاد.

جامعه دانشگاهی گناباد نیز از جمله گروه‌هایی بود که از همان روزهای اول، برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از کرونا آستین همت را بالا زدند و در قالب طرحی به نام «کمک مؤمنانه، همت دانشگاهیانه» به یاری نیازمندان شتافتند.

حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گناباد در گفت‌وگو با ایکنا از مشارکت دانشجویان، اساتید و کادر درمان این دانشگاه‌ قدردانی و اظهار کرد: در قالب این طرح تاکنون ۱۶۰۰ سبد غذایی و ۳۰۰۰ غذای گرم بین ایتام، محرومان، زنان باردار نیازمند، صدمه‌دیدگان از کرونا و ... توزیع شده است.

وی با بیان اینکه به‌طور مرتب، ماهانه به کودکان دارای سوء تغذیه، سبد غذایی اهدا می‌شود، افزود: ۱۵۰ بیمار لاعلاج و صعب‌العلاج در شهرستان گناباد شناسایی شده‌اند که پزشکان متخصص در مواقع لزوم به منزل این افراد مراجعه و معاینات پزشکی را انجام می‌دهند.

جواد باقری، مدیر اجرایی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: ششمین مرحله از کمک‌های اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گناباد همزمان با سالروز آغاز ولایت امام زمان(عج) آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح، ۹۰ بسته ارزاق که به‌همت جامعه دانشگاهی علوم پزشکی گناباد و به‌ویژه جوانان دانشجو تهیه شده بود، بین خانواده‌های محروم و نیازمند توزیع شد.

باقری ارزش این کمک‌ها را 270 میلیون ریال عنوان و بیان کرد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب، لوازم‌التحریر و ... به ارزش تقریبی سه میلیون ریال است. طرح ویژه مهدویت نیز در هر یک از این بسته‌ها قرار داده شده است و خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها می‌توانند با شرکت در مسابقات ارائه شده، از جوایز ویژه آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha