اهانت به پیامبر اعظم(ص)؛ بیانگر رفتار و فرهنگ غربی نسبت به مسلمانان
کد خبر: 3931928
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵

اهانت به پیامبر اعظم(ص)؛ بیانگر رفتار و فرهنگ غربی نسبت به مسلمانان

امام جمعه خوشاب با محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اعظم(ص) و مقدسات مسلمان جهان گفت: توهین و اهانت به پیامبر اسلام(ص) بیانگر رفتار و فرهنگ غربی نسبت به مسلمانان است.

توهین و اهانت به پیامبر(ص) بیانگر رفتار و فرهنگ غربی نسبت به مسلمانان است

حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی، امام جمعه شهرستان خوشاب، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، ضمن محکومیت اقدام توهین‌آمیز و اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اعظم(ص) و مقدسات بیش از 1.5 میلیارد مسلمانان جهان با بیان اینکه تمام انبیاء الهی در وجود پیامبر اکرم، حضرت محمد مصطفی(ص) خلاصه شده است، اظهار کرد: دشمنان اسلام چشم دیدن عظمت و شکوه اسلام را ندارند.

وی ادامه داد: توهین به اسلام و مسلمانان جهان اولین باری نیست که در فرانسه رخ داده و مسلمانان جهان باید با هوشیاری و حفظ وحدت مراقب رفتار دشمنان اسلام باشند.

دهقانی با اشاره به اینکه رئیس جمهور فرانسه با توهین به پیامبر اسلام(ص) حقارت و کینه خود را نسبت به مسلمانان نشان داد، عنوان کرد: توهین به اسلام به فریب‌خوردگان غربی در داخل کشور این پیام را مخابره می‌کند که عقیده دنیای غرب نسبت به مسلمانان چگونه است و فرهنگ غربی در مقابل مسلمانان چه رفتاری از خود دارد.

امام جمعه خوشاب با بیان اینکه حضرت محمد مصطفی(ص) افق روشنی را برای تمام مسلمانان و جهان بشریت ترسیم کرده است، با اشاره به ادعای آزادی در غرب، عنوان کرد: اهانت‌کنندگان به پیامبر(ص) مدعی آزادی توهین به اسلام و مسلمین و ائمه اطهار(ع) هستند اما حتی تحمل دیدن و شنیدن کوچکترین مطلبی درباره هلوکاست را ندارند و با شدیترین نحوه با آن برخورد و انسان‌ها را زندانی و شکنجه می‌کنند.

دهقانی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان فرانسوی که در آن بیان شده است که «از رئیس جمهور خود بپرسید: چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟ آیا معنی آزادی بیان این است، دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟ آیا این کار احمقانه، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده است؟» افزود: توهین و اهانت رئیس جمهور منتخب مردم فرانسه به مسلمانان و حمایت از توهین کنندگان به پیامبر اعظم(ص) توهین به شعور مردم از زبان منتخب مردمی است.

وی با تاکید بر اینکه توهین و اهانت به پیامبر اسلام(ص) در تمام دنیا و از طرف تمام مسلمانان جهان محکوم است، اضافه کرد: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دوری از اجتماعات برگزاری راهپیمایی در حال حاضر برای محکومیت اقدام رئیس جمهور فرانسه از طرف مردم میسر نیست.

انتهای پیام
captcha