حضور ورزشکاران با ذکر خداوند و ائمه‌اطهار در میادین
کد خبر: 3934174
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

حضور ورزشکاران با ذکر خداوند و ائمه‌اطهار در میادین

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت: ورزشکاران و قهرمانان ما در میادین ملی و بین‌المللی با ذکر خداوند و ائمه ‌اطهار حضور می‌یابند و فعالیت‌هایشان را بدون یاد خدا آغاز نمی‌کنند.

ورزشکاران با ذکر و یاد خداوند و ائمه‌اطهار در میادین حضور می‌یابندبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محمدرضا خوش‌باطن، رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی، در مراسم برائت جامعه ورزشی از جسارت فرد هتاک به ساحت مقدس ائمه‌اطهار(ع)، که با حضور ورزشکاران خراسان رضوی، امروز 19 آبان‌، در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امروز جامعه ورزش استان در این مکان مقدس جمع شده‌اند و یک صدا اعلام می‌کنند که جامعه ورزشی بدون ذکر نام و یاد ائمه‌اطهار(ع)، هیچ‌گاه نتوانسته در هیچ مکان و فعالیتی موفق شود.

وی ادامه داد: می‌دانیم که ورزشکاران و قهرمانان ما در میادین ملی و بین‌المللی با ذکر و یاد خداوند و ائمه ‌اطهار حضور می‌یابند و فعالیت خود را بدون این ذکر و یاد آغاز نمی‌کنند.

خوش‌باطن عنوان کرد: داوران رشته‌های مختلف ورزشی در برگزاری مسابقات و برای قضاوت‌های سخت به امامان و ائمه‌اطهار متوسل می‌شوند. ورزشکاران ما قبل از اعزام به مسابقات بین‌المللی مهم به حرم مطهر رضوی مشرف شده و از امام رضا(ع) کمک می‌خواهند.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی تصریح کرد: متاسفانه امروزه ما شاهد هستیم، در خارج از کشور، دشمنان اسلام و اهل‌بیت سعی دارند که بین جامعه اسلامی در سطح دنیا تفرقه ایجاد کنند، اما ملت ایران، پدران، اجدادمان، سالیان سال با ائمه‌اطهار زندگی کرده‌اند، ایده و تفکرات اسلامی به ما رسیده است و اجازه نمی‌دهیم تفرقه‌ای در بین جامعه ورزشی خراسان رضوی و جامعه اسلامی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه جامعه ورزشی با تبعیت از مسلمانان و همه مردم ایران در حرم مطهر رضوی تجمع کرده‌اند و هیچ‎گاه خود را از اهل‌بیت جدا نکرده و نمی‌کنیم، افزود: افتخار ما در خراسان رضوی، حضور امام رضا(ع) و بهره‌مندی از معنویات آن حضرت و اهل‌بیت(ع) به نمایندگی از همه مردم است.

خوش‌باطن خاطر نشان کرد: ما باید این تفکر اسلامی و دینی را به فرزندان خود آموزش دهیم، چرا که همگان باید بدانند، ایران اسلامی از اهل‌بیت جدا نبوده و نخواهد بود.

انتهای پیام
captcha