جامعه کتاب‌خوان، جامعه پیش‌رو است
کد خبر: 3935067
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

جامعه کتاب‌خوان، جامعه پیش‌رو است

استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت هفته کتاب گفت: جامعه کتاب‌خوان، جامعه پیش‌رو و تبدیل کردن کتابخانه‌های عمومی به عنوان پاتوق‌های ارزشمند فرهنگی و اجتماعی، هدف مقدس و ارزشمندی است.

جامعه کتاب‌خوان، جامعه پیش‌رو استبه گزارش ایکنا و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، متن پیام محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی، به مناسبت بیست‌و‌هشتمین هفته کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مغتنمی است که از فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی، کتابداران و فعالان فرهنگی این حوزه که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی تلاش می‌کنند، قدردانی شود. بدون شک، پیشرفت و نوآوری و درنوردیدن مرزهای دانش و آگاهی ایران اسلامی در سایه زحمات و خدمات این عزیزان به بار می‌نشیند.

عنایت و اهتمام کتابداران و مسئولان فرهنگی و ایجاد بسترهای مطالعه و از همه مهم‌‌تر تبدیل کردن کتابخانه‌های عمومی به عنوان پاتوق‌های ارزشمند فرهنگی و اجتماعی، هدف مقدس و ارزشمندی است که امیدواریم همانند گذشته بیش از پیش محقق و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هر روز شاهد رشد روز افزون آگاهی و دانایی باشیم.

به فضل الهی، همانند گذشته و با تلاش کتابداران فرهیخته و مسئوان فرهنگی این حوزه، قدم‌های محکمی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برداشته خواهد شد. ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی از همه تلاشگران این عرصه تشکر و قدردانی را داشته و توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام
captcha