افتتاح ۳ سالن مطالعه در مشهد
کد خبر: 3936147
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
همزمان با پنجمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت؛

افتتاح ۳ سالن مطالعه در مشهد

با کسب مجوز فعالیت از اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، ۳ سالن مطالعه در مشهد مقدس در پنجمین روزهفته کتاب افتتاح شد.

افتتاح ۳ سالن مطالعه در مشهدبه گزارش ایکنا و به‌ نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، در پنجمین روز از هفته کتاب، مراسم آغاز فعالیت رسمی ۳ سالن مطالعه در مشهد مقدس با تحویل مجوز به موسس سالن مطالعه، توسط حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در این مراسم فعالیت سالن‌های مطالعه را فرصتی برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی عنوان کرد.

سبزیان ادامه داد: البته که سالن‌های مطالعه بیشتر با هدف مطالعه برای موفقیت در کنکور و یا قبولی در آزمون‌های علمی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در این سالن‌ها نیز زمینه‌های انجام فعالیت‌های ترویجی کتاب و کتابخوانی نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: برای سالن‌های مطالعه نیز نبود نظارت و جایگاهی رسمی و اداری برای اخذ مجوز یکی از مشکلات کاری بود که با ورود اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، مسیر اخذ مجوز برای سالن‌های مطالعه از طریق نهاد کتابخانه‌های عمومی میسر شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی عنوان کرد: در هفته کتاب سال جاری مجوز ۳ سالن مطالعه در مشهد مقدس صادر شد و در آینده نزدیک مجوز فعالیت سالن‌های مطالعه بیشتری در مشهد و استان خراسان رضوی صادر خواهد شد.

شایان ذکر است در این برنامه مجوز فعالیت رسمی سالن‌های مطالعه مادر، آریانا و عارف ۴، در مشهد تحویل موسسان این سالن‌های مطالعه شد.

انتهای پیام
captcha