توزیع 380 بسته ارزاق بین نیازمندان در تایباد
کد خبر: 3937598
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

توزیع 380 بسته ارزاق بین نیازمندان در تایباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد گفت: در راستای پیروی از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، امروز سومین مرحله از این طرح با توزیع 380 بسته سبد غذایی بین نیازمندان این شهرستان اجرا شد.

توزیع 380 بسته ارزاق بین نیازمندان در تایباد

سرهنگ ابراهیم بیدل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: با اجرای سومین مرحله رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، بسته‌های غذایی شامل برنج، ماکارونی، رب، شکر، نخود، تن ماهی و روغن که با همکاری بسیج سازندگی تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

وی قیمت هر بسته را سه میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مجموع ارزش بسته‌های ارزاق در این مرحله یک میلیارد و 140 میلیون ریال برآورد شده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بین افراد آسیب‌دیده از کرونا و نیازمند حاشیه و مناطق محروم شهرستان توزیع شد.

بیدل با اشاره به هفته بسیج، بیان کرد: نیروهای بسیجی، نیروهایی جهادی هستند که به‌صورت خودجوش و بدون وابستگی به نهاد خاصی تنها در راه اسلام و اطاعت از دستورات رهبر معظم انقلاب برای رضای خدا فعالیت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد، ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بسیجیان این شهرستان در تمامی حوزه‌ها مانند اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، مذهبی، بهداشتی و غیره در مناطق محروم به نیازمندان خدمات ارائه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: هفته بسیج فرصت مغتنمی بود تا خدمات جهادی نیروهای بسیجی که از دل مردم برآمده‌اند و برای خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه محرومین گام برمی‌دارند را قدردانی کنیم.

بیدل بیان کرد: همچنین امر به معروف و نهی از منکر که یکی از ارکان‌های اصلی بازدارنده در کشور اسلامی است، در دوران کرونا برای جلوگیری از شیوع این بیماری پیام‌های هشدار دهنده و توزیع ماسک به افراد فاقد ماسک از سوی بانوان وآقایان بسیجی در حال اجرا و با استقبال خوبی از سمت مردم و کسبه مواجه بوده است.

انتهای پیام
captcha