تمام تلاش ما رسیدگی به اقشار کم‌‌درآمد است
کد خبر: 3938111
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

تمام تلاش ما رسیدگی به اقشار کم‌‌درآمد است

استاندار خراسان رضوی در دیدار با آیت‌الله رضازاده بر لزوم رسیدگی به اقشار کم‌‌درآمد تأکید کرد.

تمام تلاش ما رسیدگی به اقشار کم‌‌درآمد استبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد صادق معتمدیان، با آیت‌الله رجبعلی رضازاده، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار از تلاش‌های بی وقفه برای رسیدگی به اقشار کم‌درآمد گفت و افزود: باید بین دستگاه‌های مختلف برای کمک به مردم همکاری کامل برقرار شود.

معتمدیان، اولویت کاری مدیریت استان را توجه به قشر محروم عنوان و تأکید کرد: اصل کار دستگاه‌ها شناسایی، رسیدگی و حل مشکلات مردم است.

وی به لزوم رسیدگی به مناطق محروم و حاشیه شهر اشاره کرد و افزود: به فرمانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای اولویت قرار دادن رسیدگی به مشکلات مردم و حضور در میان آن‌ها برای احصا مشکلات‌شان تأکید شد.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌ها برای رفع چالش مردم با توجه به مشکلات شیوع ویروس کرونا اشاره و بیان کرد: دغدغه ما، مدیریت بیماری کرونا و کاهش مشکلات مردم است و با توجه به فراگیر شدن بیماری، توجه همگانی و کنترل محدودیت‌ها است.

آیت‌الله رجبعلی رضازاده، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان نیز در مقابل، از لزوم رسیدگی به حل مشکل مؤمنین و افراد نیازمند و گرفتار گفت و یاد آور شد: هر کس احسان کند، به خود احسان می‌کند و اعمال انسان به خود او باز خواهد گشت.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، خدمت به مردم را توفیقی دانست که به استاندار اعطا شده است و ادامه داد: رفع گرفتاری مردم، نعمتی است که خداوند به انسان ‌اعطا می‌کند و اگر انسان روی‌گردان باشد، خداوند این نعمت را به دیگری حواله می‌کند. 

وی توجه به لزوم رفع بلا و مشکل مؤمنین اشاره و تأکید کرد: باید از لحظاتی که خداوند جهت احسان به مردم اعطا ‌می‌کند، استفاده شود.

استاد برجسته حوزه علمیه خراسان، شرایط بیماری کرونا را آزمایش الهی خواند و با دعوت از همه به انجام پروتکل‌های بهداشتی، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی واجب شرعی و از اوجب واجبات است.

رضازاده در پایان، عالم را در محضر امام زمان(عج) دانست و با آرزوی توفیق خدمت‌رسانی برای استاندار عنوان کرد: به استناد روایات چیزی از امام زمان(عج) مخفی نیست و امیدوارم مشمول عنایات ایشان باشید.

گفتنی است، آیت الله رجبعلی رضازاده، عضو شورای عالی و استاد برجسته حوزه علمیه خراسان و از شاگردان آیات عظام هاشم قزوینی، سید محمدهادی میلانی، سید ابوالقاسم خویی و حسین وحید خراسانی است.

انتهای پیام
captcha