کرسی تلاوت رضوی با حضور سیدمحمدجواد حسینی برگزار شد
کد خبر: 3938424
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
به مناسبت سالروز شهادت آیت الله حسن مدرس؛

کرسی تلاوت رضوی با حضور سیدمحمدجواد حسینی برگزار شد

سیدمحمدجواد حسینی، قاری بین‌المللی قرآن در کرسی تلاوت رضوی ویژه سالروز شهادت آیت الله حسن مدرس که در زیارتگاه آن شهید برگزار شد، آیاتی از سوره‌های‌ «نجم» و «نصر» را تلاوت کرد.

تلاوت سیدجواد حسینی در کرسی تلاوت رضوی ویژه سالروز شهادت شهید مدرس(ع)به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سیدمحمدجواد حسینی، قاری بین‌المللی قرآن، در زیارتگاه شهید مدرس آیات 31 تا 59 سوره «نجم» و سوره «نصر» را تلاوت کرده است؛ صوت این تلاوت در قسمت زیر قابل پخش است.

کد

در ابتدای این کرسی تلاوت رضوی که به همت مرکز قرآن کریم و با همکاری مؤسسه اماکن مذهبی آستان قدس رضوی به اجرا رسید و از طریق شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد نیز ابراهیم عقیلی، قاری برتر خراسان رضوی آیات 50 تا 55 سوره «قمر» و همچنین سوره «کوثر» را تلاوت کرد.

علی ناظمی، از شاعران آیینی و حماسی شهرستان کاشمر نیز در بخشی از این محفل قرآنی اشعاری را در مدح شخصیت شهید آیت‌الله مدرس قرائت کرد و به اجرای برنامه هنری و حماسی پرداخت.

در بخشی از کرسی تلاوت رضوی ویژه سالروز شهادت شهید مدرس، نیز محمد شیرین، از قاریان و مرتلان برتر خراسان رضوی آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد.

بیش از این مقرر بود به مناسبت سالروز شهادت شهید مدرس که به عنوان روز مجلس نیز نامگذاری شده است، مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی در جوار زیارتگاه آن شهید برگزار شود که با توجه به محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، مراسم حضوری به چند برنامه مجازی تقسیم شد.

بنا بر اعلام مسئولان آستان قدس رضوی، دعای ندبه این هفته شبکه یک سیما نیز روز 14 آذرماه به صورت زنده از جوار بارگاه مطهر شهید مدرس پخش خواهد شد.

تصاویری از کرسی تلاوت رضوی در جوار زیارتگاه شهید مدرس را در قسمت زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام
captcha