خدمت به محرومان؛ از سیاست‌های کلان آستان قدس رضوی
کد خبر: 3947603
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

خدمت به محرومان؛ از سیاست‌های کلان آستان قدس رضوی

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، در خصوص سند سیاست‌های کلان آستان قدس رضوی، گفت: این سند در حوزه مسائل اقتصادی، فرهنگی، ارتقای خدمات به زائران و محرومان در حاشیه شهر و نقاط هدف سیاست‌هایی را تعیین کرده است که به طور جدی به دنبال تحقق آن است.

ارتقای خدمت به محرومان؛ از سیاست‌های کلان آستان قدس رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مصطفی خاکسار قهرودی، قائم‌ مقام تولیت آستان قدس رضوی، امروز، 24 دی‌ در حاشیه آغاز عملیات ساخت پروژه مسکونی هزار واحدی امام رضا(ع)، ویژه نیازمندان حاشیه شهر مشهد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آستان قدس رضوی در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری، سند تهیه شده و تدبیر تولیت آستان قدس توجه ویژه‌ای به خدمت‌رسانی و حل مشکلات مردم به خصوص در حاشیه شهر مشهد دارد.

وی ادامه داد: در این پروژه آستان قدس رضوی گام مهمی را برای حل مشکل مسکن نیازمندان برداشته است و این حرکت ادامه خواهد داشت، همچنین آستان قدس در حوزه‎های مختلف با هماهنگی مسئولان در استان در صحنه بوده و در عرصه‌های مختلف متناسب با تصمیم‌گیری‌ها کمک‎رسانی انجام خواهد داد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در خصوص سند «سیاست‌های کلان آستان قدس رضوی»، بیان کرد: این سند در حوزه مسائل اقتصادی، فرهنگی، ارتقا خدمات به زائران و همچنین ارتقای خدمت به محرومان در حاشیه شهر و نقاط هدف سیاست‌هایی را تعیین کرده است که به طور جدی به دنبال تحقق آن است.

در ادامه رمضانعلی فیضی، رئیس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد، نیز اظهار کرد: حافظه تاریخی مشهدالرضا و مردم شریف مشهد دوره پنجم شورای اسلامی شهر مشهد و مدیریت شهری پرتلاش آن را به خاطر خواهند سپرد که طی چند سال گذشته با تلاش زیاد مشغول خدمتگذاری بوده است.

وی تصریح کرد: با اجرای این پروژه فصل جدیدی از خدمتگذاری و ساماندهی بافت‌های فرسوده را آغاز کرده‌ایم، خدمتی به اقشاری که بیش از همه نیازمند خدمت هستند و مردم شهر به خاطر خواهند سپرد که در این دوره شورای شهر، مشهد از شمال تا جنوب، شرق تا غرب مشمول سازندگی بوده و خواهند بود، امروز در هر کجای این شهر قدم بگذاریم، پروژه‌های عمرانی بزرگی در حال ساخت‌وساز است و خوشبختانه نقش مناطق پیرامونی و کم برخوردار در ارائه این خدمات برجسته است.

رئیس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: شورای شهر دوره پنجم و مدیریت شهری همه خدمات خود را با دو رویکرد بنیادی و اساسی، از جمله تحقق عدالت محوری و عدالت تمام پهنهای، احترام و تکریم حقوق شهروندی برای همه مردم این شهر دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: احداث مرکز دفن زباله، مسیر دسترسی جمعه بازار شهید شوشتری، تقاطق غیر هم‌سطح ابوطالب، زیر‎گذر دور برگردان شهید برونسی، پارکینگ بزرگ آزادی، پارکینک هوشمند میدان شهدا، پروژه مسیر اسماعیل آباد، رود پارک مشهد، اجرای احداث بوستان مادر و کودک، بوستان انتهای مهریز و تحقق آن بعد از پنجاه سال محرومیت از فضای سبز، جمع‌آوری آب‌های سطحی خوش سیما و... پروژه‌هایی هستند که با تلاش‌های همکاران در مدیریت شهری محقق شده است.

فیضی اظهار کرد: اگر قرار است تا برای این مردم کاری انجام دهیم آن کار فقط با اقدامات مشترک به ثمر خواهد نشست و این امروز این پروژه تنها ثمره اقدام مشترک نهادها و اداراتی مانند استانداری، شهردای، آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

انتهای پیام
captcha