6 ایرانی و 5 خارجی در هیئت داوری مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3948430
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

6 ایرانی و 5 خارجی در هیئت داوری مسابقات بین‌المللی قرآن

ترکیب هیئت داوری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن ایران اعلام شد و بر اساس آن ۱۱ نفر از ایران و پنج نفر از دیگر کشورها به قضاوت تلاوت شرکت‌کنندگان خواهند پرداخت.

6 ایرانی و 5 خارجی در هیئت داوری مسابقات بین‌المللی قرآنبه گزارش ایکنا، اسامی هیئت داوری مرحله نیمه‌نهایی سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران اعلام شد که بر اساس آن ۱۱ داور از ایران و پنج کشور دیگر در گروه داوری حضور دارند.

بر همین اساس داوران ایرانی این مرحله از مسابقات عبارت از محمدرضا ستوده‌نیا در بخش تجوید، حجت‌الاسلام محمدرضا شهیدی‌پور در بخش وقف و ابتدا، رحیم خاکی در بخش صوت، محمود لطفی‌نیا در بخش لحن، مهدی حسنی در بخش حُسن حفظ و مهدی عباسی، هادی حفاظ هستند.

همچنین داوران خارجی این دوره از مسابقات عبارت از شیخ طلال مسمار از کشور لبنان در بخش تجوید، علی‌الخفاجی از کشور عراق در بخش وقف و ابتدا، محمد علی از کشور اندونزی در بخش صوت، شیخ رضوان درویش از کشور سوریه در بخش لحن و البدری عمر از کشور سودان در بخش حسن حفظ هستند و همگی به صورت غیر حضوری رقابت‌ها را قضاوت خواهند کرد.

مرحله نیمه نهایی سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران از فردا، ۳۰ دی‌ماه به مدت سه روز به صورت مجازی برگزار می‌شود. مرحله نهایی این مسابقات نیز نیمه‌های اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

در این‌ مرحله ۱۲۰ شرکت‌کننده از ۷۰ کشور دنیا در حضور دارند. حدود ۵۰ نفر از این تعداد به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha