برگزاری اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی»
کد خبر: 3948869
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

برگزاری اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی»

در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی» دفاع مقدس و جبهه مقاومت برگزار می‌شود.

اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، در آستانه فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی» دفاع مقدس و جبهه مقاومت همراه با اهدا دیپلم افتخار و جوایز نفیس برگزار می‌شود.

محورهای این جشنواره که برای اولین‌بار و به صورت سراسری برگزار خواهد شد شامل نقش حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در انقلاب‌اسلامی، دفاع‌مقدس و مقاومت، نقش مراجع عظام تقلید، ائمه‌ جمعه و جماعات در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت و نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در محورهای پنجگانه جشنواره و در قالب تألیف و ترجمه کتاب (خاطرات و تاریخ شفاهی شهدا و ایثارگران روحانی، کتاب‌های مرجع و اسنادی)، تحقیق و پژوهش (مقالات علمی و پژوهشی چاپ شده در فصلنامه‌های علمی و پژوهشی)، چند رسانه‌ای (کلیپ، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و پادکست)، فیلم و عکس (فیلم داستانی، مستند و عکس) و فیلم‌نامه (بلند و کوتاه) تهیه و به دبیرخانه ارسال کنند.

متقاضیان شرکت در جشنواره باید آثار خود را تا 20 بهمن سال جاری به یکی از آدرس‌های، تهران، خیابان بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه شهید افشین حق پرست، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان نشر آثار روحانیت و قم، میدان مفید، باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مرکز ویژه نشر آثار روحانیت قم و دبیرخانه استانی به نشانی تبریز، دروازه تهران، تقاطع سردار شهید حمید باکری (هتل مرمر سابق)، انتهای خیابان استاد معین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی امور روحانیت ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.defafestival.com مراجعه کرده و یا از طریق شماره پیام‌رسان‌های جشنواره 09373796355 و 09010980549 در (ایتا، سروش و واتس‌آپ) اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha