مهمترین هدف در گام دوم انقلاب، جایگزینی تمدن نوین اسلامی به جای تمدن غربی
کد خبر: 3949053
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

مهمترین هدف در گام دوم انقلاب، جایگزینی تمدن نوین اسلامی به جای تمدن غربی

رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف کشور جایگزین کردن تمدن نوین اسلامی به جای تمدن پوسیده غرب از مهمترین اهداف در گام دوم انقلاب برشمرد.

ارسالی پنج شنبه/// مهمترین هدف در گام دوم انقلاب، جایگزینی تمدن نوین اسلامی به جای تمدن غربیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، اسدالله بادامچیان، رئیس هیئت‎ اندیشه‌ورز بسیج اصناف کل کشور، در نشست سالانه هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور که امروز دوم بهمن‌ماه در هتل امامت مشهد برگزار شد، با اشاره به اهداف تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه کشور در بخش بسیج اصناف عنوان کرد: اکنون در برهه حساسی از تاریخ انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، در یک برهه از تاریخ این کشور نگران جنگ قدرت منافقین و کمونیست‌ها بودیم و در اردیبهشت ماه سال 56 بود که امام راحل(ره) فرمودند: «ریشه شجره پهلوی در حال نابودی است.»

وی ادامه داد: اکنون از گام اول انقلاب اسلامی و چهل سالگی رد شده‌ایم و در گام دوم انقلاب اسلامی و در واقع در مرحله تثبیت‌ نظام اسلامی قرار داریم که این مرحله بسیار مهم‌تر و حساس‌تر از مرحله اول است.

رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف کل کشور افزود: روزگاری آمریکا بر کل جهان ابرقدرت بود و قلدری می‌کرد اما همین کشور امروز دچار ذلت و خاری شده و قدرت آن وابسته به نیروی نظامی‌اش شده است که حتی رئیس جمهور آمریکا از همین نیروی نظامی واهمه دارد، این یعنی ذلت و حقارت که یک کشور گارد نظامی خود را تروریست داخلی بپندارد.

بادامچیان با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی پنج هدف دنبال می‌شود، افزود: هدف نخست جایگزین کردن تمدن نوین اسلامی به جای تمدن پوسیده غرب شده است. هدف دوم، تشکیل دولت اسلامی و هدف سوم جامعه نمونه اسلامی است که شهید بهشتی این مطلب را در سال 42 مطرح کردند و اکنون این امر در مسیر تحقق یافتن است.

وی ادامه داد: هدف چهارم در گام دوم انقلاب حل مشکلات کشور و در نهایت پیشرفت و ارتقای نظام اسلامی و مردم ایران است که برای تحقق این اهداف نیازمند آن هستیم که زمان‌شناس باشیم و به موقع عمل کنیم.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بسیج اصناف کل کشور گفت: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری پیش روی، در این راستا باید خط ترسیمی مقام معظم رهبری تبیین شود، در بحث انتخابات ما باید وظایف خود را شناخته و همه باید در انتخابات مشارکت کنیم تا دولتی را روی کار بیاوریم که برنامه گام دوم انقلاب را محقق کند.

بادامچیان تصریح کرد: گسترش و تقویت بسیج اصناف در گام دوم انقلاب مورد تاکید و تحقق این مهم را به نفع ملت و دولت است.

وی با اشاره به اقدامات بسیج اصناف در دوران کرونا افزود: خدمات بسیج اصناف در این دوران قابل تقدیر است، این نهاد با فعالیت‌های خود توانست در کاهش قیمت ماسک و جلوگیری از گران شدن آن موثر باشد این در حالی است که در کشورهای دیگر مردم با کمبود ماسک مواجه شدند، اما در کشور ما نه تنها با کمبود ماسک مواجه نشدیم، بلکه صادرات هم داشتیم.

رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف کل کشور بیان کرد: اثرات منفی کرونا بعد از پایان یافتن نیز در برخی کسب و کارها باقی خواهد ماند، لذا باید تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

انتهای پیام
captcha