قدردانی حماس از تظاهرات میلیونی مردم پاکستان در حمایت از فلسطین
کد خبر: 3949391
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶

قدردانی حماس از تظاهرات میلیونی مردم پاکستان در حمایت از فلسطین

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس از تظاهرات میلیونی هفته گذشته مردم پاکستان در حمایت از آرمان فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از اردوپوینت، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، از جمعیت علمای اسلام پاکستان و رهبران آن در سازماندهی راهپیمایی میلیونی حمایت از آرمان فلسطین قدردانی کرد.

هنیه در پیامی ویدیویی گفت که پاکستانی‌ها یک عمق استراتژیک برای آرمان فلسطین، بیت‌المقدس، مسجد‌الاقصی و جهاد در سرزمین فلسطین و همچون چتری برای شهدای صالح ما هستند.

هنیه افزود: به راهپیمایی میلیونی در پاکستان در رد عادی‌سازی و به رسمیت شناختن موجودیت رژیم صهیونیستی  افتخار می‌کند. وی اضافه کرد که از مردم مسلمان پاکستان که در راه فلسطین و در کنار مردم فلسطین ایستاده‌اند، عجیب نیست که  این حماسه تاریخی را بیافرینند؛ با این صداها و فریادها، بر اسلامی بودن قضیه فلسطین  و پیوند نزدیک پاکستانی ها با قدس و مسجد مبارک الاقصی تأکید می‌شود.

وی از دولت پاکستان که در مقابل چالش‌ها مقاومت کرد و توانست در مقابل تلاش برای نابودی هویت امت و از بین برد قابلیت‌های آن بایستد، تقدیر کرد.

جمعیت علمای مسلمان پاکستان پنجشنبه گذشته یک تظاهرات میلیونی در کراچی ترتیب داد که در آن صدها هزار نفر  شرکت و عادی‌سازی روابط با اشغالگران اسرائیلی را رد کردند؛ شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجد‌الاقصی و  اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس خطاب به شرکت‌کنندگان این راهپیمایی، پیام‌هایی ویدیو صادر کردند.

انتهای پیام
captcha