شهدا در اوج معنویت، عرفان و معرفت بودند
کد خبر: 3950323
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

شهدا در اوج معنویت، عرفان و معرفت بودند

مروی با بیان اینکه شهدا در اوج معنویت، عرفان و معرفت بودند، گفت: وظیفه امروز ما در برابر شهدا، حفظ و ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های شهیدان است تا در قیامت شرمنده آنان نشویم.

شهدا در اوج معنویت، عرفان و معرفت بودندبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به‌نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، همزمان با رحلت حضرت ام‌البنین(س) و در آستانه روز تکریم مقام مادران و همسران شهدا، با خانواده شهید علیمردانی از سرداران شهید خراسانی دوران دفاع مقدس و خانواده شهیدان خسروی و محمدی از شهدای مدافع حرم «تیپ فاطمیون» دیدار کرد.

وی با حضور در منزل شهید حسن علیمردانی با همسر و فرزندان این فرمانده محور تیپ 21 امام رضا(ع) در تنگه چذابه در دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

مروی در این دیدار ضمن تقدیر از ایثار، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، مادران و همسران شهدا را اسوه‌های فداکاری، صبر و استقامت خواند و ابراز کرد: امنیت، اقتدار، عزت و حریت کشور خود را مدیون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا هستیم.

تولیت آستان قدس رضوی، تشخیص صحیح و عمل به هنگام را از ویژگی‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: دوران دفاع مقدس و دوران دفاع از حرم اهل‌‍بیت(ع) عرصه امتحانی الهی بود که شهدای ما در این عرصه‌ها خوش درخشیدند و سربلند بیرون آمدند.

وی با بیان اینکه شهدا در اوج معنویت، عرفان و معرفت بودند، اظهار کرد: وظیفه امروز ما در برابر شهدا، حفظ و ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های شهیدان است تا در قیامت شرمنده آنان نشویم.

مروی در ادامه به دیدار خانواده شهدای تیپ فاطمیون رفت و با حضور در منزل شهیدان مرتضی و مسعود محمدی و همچنین منزل شهید محمد خسروی ضمن دیدار با خانواده این شهیدان گرانقدر صبر جمیل، صلابت و شکیبایی پدران و مادران شهدا که فرزندان خویش را در راه اسلام و رضای پروردگار نثار کردند، ستود و بر ضرورت توجه و تکریم خانواده معظم شهدا تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha