دوره روش‌های تدبر در قرآن ویژه دانشجویان علوم پزشکی برگزار می‌شود
کد خبر: 3956670
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

دوره روش‌های تدبر در قرآن ویژه دانشجویان علوم پزشکی برگزار می‌شود

دوره جدید آموزش روش‌های تدبر در قرآن ویژه دانشجویان علوم پزشکی از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) علوم پزشکی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دوره جدید آموزش روش‌های تدبر در قرآن ویژه دانشجویان علوم پزشکی از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) علوم پزشکی دانشگاه تهران با عنوان طبیب دوار همزمان با اسفند ۹۹ و بهار ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

کلاس مقدمات تدبر در قرآن شنبه‌ها از ساعت ۱۶ الی ۱۸ برگزار می‌شود و  https://ble.ir/moghadamat_11400 لینک عضویت در کانال کلاس است. کلاس یکشنبه‌ها نیز از ساعت ۱۸ الی ۲۰ از طریق لینک https://ble.ir/moghadamat_21400 در دسترس است.

کلاس چهارشنبه‌ها از ساعت ۹ الی ۱۱ برگزار می‌شود و نشانی لینک آن نیز https://ble.ir/moghadamat_31400 است. کلاس پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ الی ۱۱ از طریق لینک https://ble.ir/moghadamat_41400 در دسترس است.

کلاس روش‌های تفکر در قرآن نیز در روزهای دوشنبه‌ از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار می‌شود و نشانی لینک عضویت در کانال نیز https://ble.ir/tafakkor_1400 است.

کلاس روش‌های تدبر کلمه‌ای نیز روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://ble.ir/kalame_1400 در این کلاس شرکت کنند.

کلاس روش‌های تدبر سوره‌ای نیز روزهای دوشنبه‌ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ برگزار می‌شود و از طریق لینک  https://ble.ir/sure_1400 در دسترس است.

کلاس روش‌های تدبر قرآن به قرآن نیز در روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برپا می‌شود و علاقه‌مندان با مراجعه به لینک https://ble.ir/ghoranbeghoran_1400 می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. 

انتهای پیام
captcha