انعقاد تفاهم‌نامه بین جهاد دانشگاهی هنر و انجمن عکاسان تبلیغاتی
کد خبر: 3956715
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

انعقاد تفاهم‌نامه بین جهاد دانشگاهی هنر و انجمن عکاسان تبلیغاتی

با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی هنر و انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، تعاملات و همکاری های تخصصی این دو مجموعه گسترش می یابد.

انعقاد تفاهم‌نامه بین جهاد دانشگاهی هنر و انجمن عکاسان تبلیغاتیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، این تفاهم‌نامه همکاری طی نشستی با حضور بهزاد رشیدی؛ رییس واحد هنر جهاد دانشگاهی و حامد فضل‌اللهی؛ مدیرعامل انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی در عصر روز شنبه نهم اسفند و با هدف توسعه همکاری های تخصصی مشترک به ویژه با موضوع برگزاری جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی منعقد شد.

درقالب این تفاهم همكاری‌های طرفین در موضوعاتی همچون برگزاري ششمین جشنواره فيلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، برگزاري نشست هاي تخصصي و كارگاه های آموزشی باموضوع عکاسی تبلیغاتی و صنعتی، اجرای طرح های مشترک عکاسی، برگزاری دوره‌ها و ورکشاپ‌های آموزشی با موضوع عکاسی تبلیغاتی و صنعتی و همچنین اجرای طرح های مطالعاتی، پژوهشی و خدمات تخصصی همکاری خواهند کرد.

شایان ذکر است در این نشست امین مختاری مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر، صالح گورابی عضو هیات مدیره انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی، امید پورآذر و محمد خیاطی از اعضای انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی از دیگر حاضران این نشست بودند.

انتهای پیام
captcha