جنبش «آزادگان بحرین» به مناسبت دهمین سالروز اشغال این کشور بیانیه صادر کرد
کد خبر: 3956811
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵

جنبش «آزادگان بحرین» به مناسبت دهمین سالروز اشغال این کشور بیانیه صادر کرد

جنبش «آزادگان بحرین» با صدور بیانیه‌ای به مناسبت دهمین سالروز اشغال این کشور از سوی نظامیان سعودی-اماراتی اعلام کرد که این اشغالگری از جمله جنایات بزرگی است که از زمان اشغال بحرین از سوی آل خلیفه در این کشور روی داده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، در ادامه بیانیه جنبش «آزادگان بحرین» آمده که اشغال بحرین از سوی نظامیان سعودی و اماراتی که از فوریه 2011 تاکنون ادامه دارد، یک تعرض و تجاوز خارجی است که حاکمیت کشور را سلب و حق ملت در تعیین سرنوشت را مصادره می‌کند و مردم بحرین را به حاشیه می‌برد.

جنبش مزبور دولت بحرین و رژیم آل خلیفه را مسئول اشغالگری خارجی برای سرکوب ملت این کشور دانست؛ ملتی که به شکل مسالمت‌آمیز به دنبال حق و حقوقشان هستند.

جنبش بحرینی تأکید کرد که اشغال بحرین از سوی امارات و عربستان باعث ایجاد دو قطبی در بحرین شده است و مسایل بحرین را به نقطه غیر قابل بازگشتی رسانده است.

جنبش آزادگان بحرین تأکید کرد که این اشغالگری نقش مهمی در شکاف میان اعضای شورای همکاری خلیج فارس داشته است و آن را به گردهمایی خانواده‌های حکام تبدیل کرده که با کمک یکدیگر در برابر ملت‌های کشورهای عضو این شورا می‌ایستند.

در پایان بیانیه آمده است: با توجه به حقایق موجود، می‌توان این نتیجه منطقی را گرفت که ملت بحرین نیروهای سپر جزیره را به عنوان دشمن خود می‌دانند که به جای حمایت از آنها در برابر تجاوزات خارجی برای مقابله با آنها ایجاد شده است و کشتار و تخریب مساجد و حمایت از ستمگران، نمونه‌هایی از این حقایق موجود است.

انتهای پیام
captcha