استقبال از اولین روز اجرای طرح زمستانه کتاب در خراسان رضوی
کد خبر: 3956923
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

استقبال از اولین روز اجرای طرح زمستانه کتاب در خراسان رضوی

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از استقبال مردم در اولین روز طرح زمستانه کتاب ۹۹ در این استان با خرید بیش از ۵ میلیارد ریال کتاب در روز اول خبر داد.

استقبال مردم در اولین روز اجرای طرح زمستانه کتاب در خراسان رضویبه گزارش ایکنا و به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، افشین تحفه‌گر، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، طی گزارشی اعلام کرد: همزمان با آغاز اجرای طرح زمستانه کتاب از ۹ اسفند ماه در سراسر کشور، اجرای این طرح در این استان نیز شروع شده است.

وی ادامه داد: در استان خراسان رضوی تعداد کل کتابفروشی‌هایی که برای اجرای این طرح شرکت کرده‌اند، 112 است که از این تعداد ۸۳ کتابفروشی در مشهد و 29 کتابفروشی نیز در شهرستان‌ها هستند.

تحفه‌گر ادامه داد: کل یارانه اختصاص یافته به این استان تا این لحظه مبلغ 4 میلیارد و650 میلیون ریال بوده که در روز اول مبلغ یک میلیارد و 139 میلیون و 537 هزار و 540 ریال آن مصرف شده است. کل فروش کتابفروشی‌های استان مبلغ 5 میلیارد و 84 میلیون و 437 هزار و 157 ریال و تعداد 9257 جلد کتاب فروش رفته است.

وی همچنین افزود: علاقه‌مندان به استفاده از یارانه خرید کتاب طرح زمستانه تا 16 اسفند ماه فرصت دارند تا نسبت به خرید کتاب دلخواه اقدام کنند. آن دسته از دوستداران کتاب که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حضور در کتابفروشی‌ها خودداری می‌نمایند، می‌توانند از طریق سفارش سیستم‌های فروش کتابفروشی‌ها و یا با سفارش تلفنی نسبت به خرید خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha