توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان هرمزگان در آستانه سال جدید
کد خبر: 3956939
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان هرمزگان در آستانه سال جدید

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان از توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان هرمزگان در آستانه سال جدید خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان، منوچهر دانشمند، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خوزستان، صبح امروز، 11 اسفندماه، اظهار کرد: در آستانه سال جدید ۱۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان هرمزگان توزیع خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه این بسته‌های معیشتی شامل برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه، ماکارونی، ژل ضدعفونی‌کننده و ماسک است، تصریح کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۹۸ هزار بسته معیشتی، ژل ضدعفونی‌کننده و ماسک بین نیازمندان این استان توزیع کردیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان اضافه کرد: همچنین در این مدت ۳۲ هزار بسته نوشت‌افزار تهیه و توزیع شد و از این تعداد ۲۴ هزار بسته، برای توزیع بین دانش‌آموزان تحت پوشش، در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گرفت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان افزود: با مشارکت استانداری و راهداری هرمزگان به ساخت جاده زیرکوه و گافرو پارامون از توابع شهرستان بشاگرد هرکدام به میزان 10 میلیارد تومان کمک کردیم. این ستاد برای تکمیل طرح آب‌رسانی روستای سهران از توابع شهرستان بشاگرد ۱۸ میلیارد ریال و جهت آب‌رسانی به مجتمع‌های روستایی راونگ، کوهستک، گروک و سیریک در شرق استان نیز ۱۵ میلیارد ریال مشارکت داشته است.

دانشمند در پایان یادآور شد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای محرومیت‌زدایی در استان هرمزگان، مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای ساخت یک مدرسه 3 کلاسه در روستای بندنر و تبدیل یک سوله به خوابگاه در روستای خمینی‌شهر بشاگرد کمک کرده است.

انتهای پیام
captcha