کنگره ملی فرشتگان تاریخ‌ساز؛ نشانگر اهمیت فداکاری‌های بانوان در جنگ تحمیلی
کد خبر: 3956940
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

کنگره ملی فرشتگان تاریخ‌ساز؛ نشانگر اهمیت فداکاری‌های بانوان در جنگ تحمیلی

معاون استاندار خوزستان با بیان اینکه کنگره ملی فرشتگان تاریخ‌ساز نشانگر اهمیت فداکاری‌های بانوان در جنگ تحمیلی است، گفت: خاطرات فداکاری‌های بانوان در جنگ تحمیلی باید ثبت شود.

کنگره ملی فرشتگان تاریخ‌ساز؛ نشانگر اهمیت فداکاری‌های بانوان در جنگ تحمیلی

به گزارش ایکنا از خوزستان، وبینار «کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز» پیش از ظهر امروز، ۱۱ اسفندماه در استانداری خوزستان و همزمان با دیگر شهرهای استان برگزار شد.

علی‌حسین حسین‌زاده، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و جانشین ستاد کنگره فرشتگان تاریخ‌ساز در استان ضمن تشکر از مجموعه استان برای برگزاری کنگره ملی فرشتگان تاریخ‌ساز، گفت: آمارها نشان می‌دهد استان خوزستان در زمینه ایثار و فداکاری در حوزه زنان رتبه اول را در کشور دارد و این جای بسی افتخار برای خانواده‌های شهداست.

وی اظهار کرد: این کنگره برای اولین بار در سطح کشور ویژه بانوان شهید و ایثارگر برگزار می‌شود و این اتفاق نشانگر توجه به این موضوع است که بانوان فداکاری‌های زیادی در جنگ تحمیلی داشتند و خاطرات آن روزها باید ثبت شود.

حسین‌زاده با بیان اینکه در کنار زنان و بانوان شهید و ایثارگر، مردان شهید و ایثارگر هم با پشتوانه زنان توانستند در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کنند، گفت: امیدواریم با هماهنگی‌هایی که به عمل آمده علی‌رغم محدودیت‌های موجود در شرایط کرونا بتوانیم با پرداختن به چنین برنامه‌هایی به وظایف خود در قبال بانوان شهید و ایثارگر عمل کنیم.

جانشین ستاد کنگره فرشتگان تاریخ‌ساز در استان در پایان اظهار کرد: امیدوارم با شرایطی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور به‌وجود آمده است جایگاه زنان روز به روز در جامعه ارتقا پیدا کند و با سطح آگاهی‌هایی که در جامعه شکل گرفته این امر دست یافتنی است.

انتهای پیام
captcha