عزم جدی برای راه‌اندازی گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد
کد خبر: 3957902
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

عزم جدی برای راه‌اندازی گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد

جلسه هماهنگی راه‌اندازی گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، معاون فرهنگی شهرداری مشهد و مدیر عامل موسسه توسعه فرهنگ و هنر برگزار شد.

عزم جدی برای راه‌اندازی گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهدبه گزارش ایکنا و به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در جلسه هماهنگی راه‌اندازی گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد که با حضور جعفر مروارید؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمد محسن مصحفی؛ معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد و امین عارف نیا؛ مدیر عامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر برگزار شد؛ تعهدات و زمانبندی فعالیت‌های مرتبط با راه‌اندازی گذر گلستان مشهد بحث و بررسی شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حمایت دائمی از گذر فرهنگ و هنر را لازمه موفقیت این گذر عنوان کرد و گفت: خواسته همه ما این است که گذر فرهنگ و هنر گلستان، گذری موفق شود و این نیازمند حضور یک مدیر قوی در گذر، انجام کار رسانه‌ای و تبلیغاتی، برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری و حضور هنرمندان می‌باشد.

در ادامه این جلسه نیز امین عارف نیا، مدیر عامل موسسه توسعه فرهنگ و هنر از اداره کل ارشاد خراسان رضوی و شهرداری مشهد تشکر و قدردانی کرد و گفت: در دو هفته گذشته جلسات کاری زیادی برگزار شد و امیدواریم این گذر در ماه‌های ابتدایی سال 1400 به بهره برداری برسد.

در این جلسه دستورالعمل تشکیل کمیته پیشبرد و راه‌اندازی گذرهای فرهنگ و هنر شهر مشهد و فراخوان انتخاب متقاضیان بهره‌برداری از غرفه‌های این گذر بحث و بررسی شد.

انتهای پیام
captcha