برگزیدگان جشنواره ملی ترویج فرهنگ نماز معرفی شدند
کد خبر: 3962226
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

برگزیدگان جشنواره ملی ترویج فرهنگ نماز معرفی شدند

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از معرفی برگزیدگان جشنواره ملی ترویج فرهنگ نماز خبر داد.

رگزیدگان جشنواره ملی ترویج فرهنگ نماز معرفی شدندبه گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی کاظمی‌نسب، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، با بیان این خبر، اظهار کرد: براساس بیانیه هیئت داوران، آثار رسیده به جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای داوری شد و با توجه به نظر داوران، در بخش غیرحرفه‌ای ۸ اثر برگزیده و ۱۲ اثر گواهی حضور در جشنواره را دریافت نمودند و در بخش حرفه‌ای هیات داوران، تنها با توجه به تعداد و سطح آثار، ۳ اثر را برگزیده اعلام کردند و یک اثر گواهی حضور در جشنواره را دریافت کرد.

دبیر اجرایی جشنواره ترویج فرهنگ نماز ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، نخستین جشنواره ملی ترویج فرهنگ نماز، با همکاری ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری خراسان رضوی، مؤسسه فرهنگی فرهنگی قرآن و عترت حدیث به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: تولید کلیپ‌های تصویری برای این جشنواره باید پیرامون موضوعات «نماز و سیره پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع)»، «پیام‌های رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز»، «آشنایی با آداب و اسرار نماز»، «نماز و تشکر از نعمت‌های الهی»، «نماز و استعانت از خداوند»، «نماز و عاشورا و شهدا»، «تمثیل‌های نماز در قرآن و احادیث» و «پیوند نمازخانه مدرسه و مسجد» و برای استفاده مقطع سنی کودکان، نوجوانان و جوانان از موضوعات این جشنواره بود.

کاظمی‌نسب بیان کرد: حداکثر زمان کلیپ ۳دقیقه تعیین شده و تولیدات در دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای از سوی داوران مورد بررسی قرار گرفته است.

کاظمی نسب در ادامه اسامی برگزیدگان این جشنواره را افراد برگزیده در بخش غیر حرفه‌ای ادریس اسکندری، مریم نیک رفتار، ثمانه نعمت زاده، پریسا خوان جانی، مهرناز رحیمی پور، دلارام نوشین نوخندان، محمد مهدی حمیدی، فاطمه خواجه اعلام کرد. همچنین افراد دارای گواهی حضور در جشنواره ملی ترویج فرهنگ نماز در بخش غیر حرفه‌ای شامل غزل آقاشیری، مریم صابری، امیر عباس سعیدی، فرشته حسن بیگی، احمد عزیزی، نرگس رضایی اسحاق وندی، پروین قنبرلو، علیرضا شریف اعلم، امیرحسین کاجدرختی، زهرا نکاحی، زهرا حاجی حیدری، فاطمه قنبری می‌شوند. افراد برگزیده در بخش حرفه‌ای نیز بدریه برادران اثر قرص نماز، رضا اصغرزاده اثر چند رکعت نماز، محمد علی صادقی اثر اذان معرفی شدند. افراد دارای گواهی حضور در جشنواره ملی ترویج فرهنگ نماز در بخش حرفه‌ای بدریه برادران اثر عطر نماز اعلام شد.

انتهای پیام
captcha