پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی درگذشت سردار سیدمحمد حجازی
کد خبر: 3965919
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی درگذشت سردار سیدمحمد حجازی

تولیت آستان قدس رضوی در پیامی درگذشت سردار سید محمد حجازی را تسلیت گفت و بیان کرد: تلاش‌های ارزنده و ماندگار اين مرد خستگی‌ناپذير در محور مقاومت و مبارزه با داعش و تروريسم تكفيری، برگ زرين ديگری در كارنامه مجاهدت‌های سپاه پاسداران و خدمت به آزادمردان جهان بوده است.

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی درگذشت سردار سیدمحمد حجازیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به‌نقل از آستان‌نیوز، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، در پی درگذشت سردار سیدمحمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، به‌شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

برادر عزیز؛ سردار سرافراز سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی، فرمانده مقتدر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام عليكم؛
خبر ناگوار عروج مجاهد خط‌شكن و ولايت‌مدار نيروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سيدمحمد حجازی؛ جانشين نيروی قدس سپاه و يار ديرين سردار دل‌ها حاج قاسم سليمانی؛ موجب ناراحتی و تأثر خاطر شد.

حضور مستمر اين مرد خستگی‌ناپذير با روحيه اخلاص و ازخودگذشتگی در ميدان‌های جنگ و جهاد، به ويژه تلاش‌های ارزنده و ماندگار در محور مقاومت و مبارزه با داعش و تروريسم تكفيری، برگ زرين ديگری در كارنامه مجاهدت‌های سپاه پاسداران و خدمت به آزادمردان جهان بوده است. تاريخ بشريت جان‌فشانی‌های حاج قاسم عزيز و يارانش در نابودی داعش را از ياد نخواهد برد.

ضمن عرض تسليت به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی‌ مدظله‌العالی، جناب‌عالی و خانواده محترم، در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن‌الحجج عليه آلاف التحيّة والثناء، از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد مخلص و باصفا، رحمت واسعه الهی و هم‌جواری با هم رزمان شهيدش مسئلت می‌نمايم».


انتهای پیام
captcha