پویش «نان علوی، رطب حسنی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3966118
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲

پویش «نان علوی، رطب حسنی» برگزار می‌شود

پویش «نان علوی، رطب حسنی» از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران و همکاری مرکز نیکوکاری الزهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران، روح‌الله عبداللهی، مدیر روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با توجه به موج چهارم شیوع ویروس کرونا و افزایش بیکاری و کاهش درآمد خانواده‌های آسیب‌دیده از آن و همزمان با ماه ضیافت الهی، ماه مبارک رمضان این اداره‌کل با همکاری مرکز نیکوکاری الزهرا(س) اقدام به برگزاری پویش «نان علوی، رطب حسنی» در سطح استان تهران کرده است.

عبداللهی افزود: در این طرح که با همکاری ظرفیت‌های مردمی، تشکل‌های مذهبی و قرآنی، خیّران، نیکوکاران و همچنین، همراهی اتحادیه نانوایان شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود، تلاش می‌کنیم تا تعداد قابل توجهی از نانوایی‌ها در این ماه میهمانی خدا، نان رایگان در اختیار نیازمندان قرار دهند. همچنین، خرمای اهدایی خیّران این طرح از سوی شبکه مبلّغان در مناطق محروم استان و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند در این پویش ارزشمند و خداپسندانه، کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۳۲۰۷۸۸۷۷ از طریق اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۱۱۲۸۵ به نام مرکز نیکوکاری الزهرا(س) واریز و در این سفره احسان مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha