آغاز ثبت‌ نام مؤسسه قرآنی بهشت فاطمیه نظرآباد
کد خبر: 3966749
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

آغاز ثبت‌ نام مؤسسه قرآنی بهشت فاطمیه نظرآباد

مدیر موسسه قرآنی بهشت فاطمیه نظرآباد از آغاز ثبت‌ نام این مؤسسه برای کودکان زیر و بالای هفت سال خبر داد و گفت: محدودیت ظرفیت برای ثبت‌ نام قرآن‌آموزان در این کلاس‌ها وجود ندارد.

آغاز ثبت‌نام موسسه قرآنی بهشت فاطمیه نظرآباد

معصومه عظیمی، مدیر مؤسسه قرآنی بهشت فاطمیه نظرآباد در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با بیان اینکه این مؤسسه در رشته‌های حفظ موضوعی به روش اشاره، روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، حفظ ترتیبی، خطابه و قرائت قرآن‌آموز می‌پذیرد، اظهارکرد: تاکنون 10 نفر برای شرکت در این کلاس‌ها ثبت‌ نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌ها از نیمه اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد، افزود: محدودیت ظرفیت برای ثبت‌ نام قرآن‌آموزان در این کلاس‌ها وجود ندارد.

این فعال قرآنی بیان کرد: پیش از شیوع کرونا حدود 100 نفر در کلاس‌های این مؤسسه شرکت می‌کردند اما در سال گذشته با کاهش 50 درصدی شمار قرآن‌آموزان مواجه شدیم.

عظیمی با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا اکثر کلاس‌های مؤسسه به‌صورت مجازی برگزار شده است، افزود: در این دوره‌ها در همه رده‌های خردسالان و بزرگسالان قرآن‌آموز حضور داشته‌اند.

مدیر مؤسسه قرآنی بهشت فاطمیه نظرآباد با اشاره به اینکه طول دوره‌های کلاس های این مؤسسه متفاوت و از چهار تا ۱۱ ماه است، یادآور شد: خوشبختانه کیفیت آموزش‌ها در طول دوران شیوع کرونا تغییری نداشته است، چراکه از بهترین کادر آموزشی و مربیان مجرب برای ارائه آموزش‌ها به متربیان استفاده می‌شود.

انتهای پیام
captcha