مراسم شب قدر در مساجد و بقاع متبرکه هرمزگان برگزار شد
کد خبر: 3968692
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

مراسم شب قدر در مساجد و بقاع متبرکه هرمزگان برگزار شد

مراسم اولین شب قدر (نوزدهم رمضان) امسال، شب گذشته در فضای باز مساجد و بقاع متبرکه سراسر استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جمعیت محدود برگزار شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مراسم پرفیض شب قدر، شب گذشته، 11 اردیبهشت‌ماه، مصادف با شب 19 رمضان، در فضای باز مساجد و بقاع متبرکه سراسر استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جمعیت محدود برگزار شد.

این مراسم در بندرعباس با سخنرانی «حجت‌الاسلام سید محمدعلی معصومی لاری» و مداحی «حجت‌الاسلام محمد پورمحمدی» و «غلامرضا میرزاده» در بارگاه امامزاده سید مظفر(ع) برگزار و از سیمای مرکز خلیج‌فارس به صورت زنده، پخش شد. مؤمنان حاضر در صحن مقدس این امامزاده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تأکید ستاد ملی و استانی کرونا و همچنین افرادی که این مراسم را از طریق تلویزیون و فضای مجازی دنبال می‌کردند با راز و نیاز به درگاه خداوند متعال، قرآن به سر گذاشتند و طلب مغفرت و عافیت کردند.

مراسم شب 19 رمضان در بندرعباس به مدت دو ساعت برگزار شد و قرائت دعای جوشن کبیر، ذکر مصیبت اهل بیت(ع) و مناجات خوانی، مراسم احیاء شب قدر و قرآن به سر گذاشتن ازجمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha