ثبت نام دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآن نورالثقلین الیگودرز آغاز شد
کد خبر: 3969619
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

ثبت نام دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآن نورالثقلین الیگودرز آغاز شد

مدیر مؤسسه قرآن نورالثقلین الیگودرز از آغاز ثبت‌ نام کلاس‎های آموزشی این مؤسسه خبر داد و گفت: دوره جدید کلاس‎های آموزش قرآن از اول خردادماه سال جاری آغاز خواهد شد.

به صفر رسیدن حمایت‌های مالی از مؤسسات و خانه‌های قرآنمهتاب سیاه‌تیری، مدیر مؤسسه قرآنی نورالثقلین الیگودرز در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از آغاز ثبت‌ نام کلاس‎های آموزشی این مؤسسه خبر داد و گفت: دوره جدید کلاس‎های آموزش قرآن در این مؤسسه قرآنی از اول خردادماه سال جاری آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کلاس‎های آموزشی جدید در دو بخش مجازی و حضوری است، افزود: قرآن‌آموزانی که برای شرکت در دوره‌های آموزش مجازی مشکل دارند می‎توانند در کلاس‎های حضوری شرکت کنند.

سیاه‌تیری با بیان اینکه کلاس‎های حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور سه تا شش نفر در هر کلاس برگزار می‏‌شود، ادامه داد: این کلاس‎ها در رشته‌های حفظ قرآن ویژه کودکان شش ساله، حفظ یک جزء تا 30 جزء قرآن ویژه سنین مختلف، روخوانی و روانخوانی و تجوید قرآن ویژه شکوفه‌ها، تفسیر سوره بقره، صحیفه سجادیه برگزار می‏‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی نورالثقلین الیگودرز از شرکت ۱۵۰ قرآن‌آموز طی سال گذشته در کلاس‎های آموزش قرآن این مؤسسه قرآنی خبر داد و اضافه کرد: در آزمون سراسری حفظ و مفاهم قرآن نیز ۱۸۲ نفر از قرآن‌آموزان مؤسسه قرآنی نورالقلین ثبت نام کردند که در بین مؤسسات قرآنی استان بیشترین آمار تعداد شرکت‌کننده را داشتیم.

سیاه‌تیری در بیان مشکلات مؤسسه قرآنی نورالثقلین به مشکلات مالی و عدم حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی از مؤسسات قرآنی اشاره کرد و افزود: متأسفانه در حال حاضر حمایت مالی از مؤسسات و خانه‌های قرآنی به صفر رسیده و اکثر مدیران مؤسسات قرآنی مجبور هستند برای جلوگیری از تعطیل شدن فعالیت‌های قرآنی از جیب خود هزینه کنند یا از خیرین کمک بگیرند.

وی گفت: در بخش کودکان و شکوفه‌ها لازم است برای تشویق و ترغیب آنان به شرکت در کلاس‎های قرآن از اهرم جایزه و تشویق استفاده شود که ضعیف بودن وضعیت مالی مؤسسات قرآنی باعث شده در این بخش نتوانیم موفق عمل کنیم.

مدیر مؤسسه قرآنی نورالثقلین الیگودرز با اشاره به همکاری ۱۰ مربی قرآن با مؤسسه قرآن نورالثقلین، گفت: خوشبختانه این مؤسسه قرآنی از نظر مکان و تعداد مربیان با مشکلی مواجه نیست و در صورتی ‎که از حمایت‌های مالی از سوی ارشاد و سازمان تبلیغات بهره‌مند شود می‎تواند در جذب مخاطبان موفق‌تر عمل کند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مینا نوروزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۹ - ۱۶:۴۵
0
0
روخوانی ام عالی باشه
captcha