مراسم شب 23 رمضان در مساجد و بقاع متبرکه هرمزگان برگزار شد
کد خبر: 3969640
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

مراسم شب 23 رمضان در مساجد و بقاع متبرکه هرمزگان برگزار شد

مراسم سومین شب قدر (23 رمضان) امسال، شب گذشته در فضای باز مساجد و بقاع متبرکه سراسر استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جمعیت محدود برگزار شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مراسم پرفیض شب سوم قدر، شب گذشته، 15 اردیبهشت‌ماه مصادف با شب 23 رمضان، در فضای باز مساجد و بقاع متبرکه سراسر استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جمعیت محدود برگزار شد.

این مراسم در مسجد جامع بندرعباس با سخنرانی «حجت‌الاسلام سید محمدعلی معصومی لاری» و مداحی و مناجات خوانی «حجت‌الاسلام محمدجواد زارع» و «ثارالله محبی» و همچنین در بارگاه امامزاده سیدمظفر(ع) با سخنرانی «حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده» و مداحی «مجتبی عابدینی» و «ذبیح‌الله محبی» برگزار شد.

مؤمنان حاضر در مساجد و بقاع متبرکه استان هرمزگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تأکید ستاد ملی و استانی کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی با راز و نیاز به درگاه خداوند متعال، قرآن به سر گذاشتند و طلب مغفرت و عافیت کردند.

مراسم شب 23 رمضان در فضای باز بقاع متبرکه و مساجد هرمزگان به مدت ۲ ساعت برگزار شد و قرائت دعای جوشن کبیر، ذکر مصیبت امیرالمؤمنین علی(ع) و مناجات خوانی، مراسم احیاء شب قدر و قرآن به سر گذاشتن ازجمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود. همچنین این مراسم در منبرها و حسینیه‌های قدیمی هرمزگان که جزئی از میراث مذهبی این استان هستند، همراه با اجرای آیین‌های سنتی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha