نحوه خرید از نمایشگاه مجازی قرآن + عکس
کد خبر: 3969656
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

نحوه خرید از نمایشگاه مجازی قرآن + عکس

متقاضیان خرید از نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم برای خرید از این نمایشگاه باید ابتدا در سایت ثبت‌نام و پس از درج اطلاعاتی که از آنها خواسته شده، نسبت به ثبت خرید خود اقدام کنند.

به گزارش ایکنا، نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از یازدهم اردیبهشت‌ماه از طریق سامانه iqfa.ir تا 20 اردیبهشت‌ماه فعال خواهد بود. با وجود تلاش برگزارکنندگان برای ایجاد فرایندی ساده برای خرید، اما باز نیاز به طی یک سری مراحل دارد.

با توجه به اینکه از روز گذشته اطلاع‌رسانی در مورد اختصاص بن‌خرید از نمایشگاه قرآن برای 16 هزار و 500 فعال قرآنی ارسال شده و این بن‌ها برای خرید فعال شده است، خالی از لطف نخواهد بود، اگر یک بار مراحل خرید در سایت فروش اطلاع‌رسانی شود.

نحوه خرید از نمایشگاه مجازی قرآن + عکس

متقاضیان خرید از نمایشگاه مجازی قرآن کریم باید ابتدا در سایت فروش به آدرس iqfa.ir ثبت نام کرده و در ادامه مراحل خرید خود را ثبت کنند.

اما ثبت‌نام در سایت به این صورت است که کاربر پس از مراجعه به سایت و کلیک کردن بر روی آیکون ورود کاربر (درج شده در سمت راست قسمت بالایی سایت) وارد صفحه‌ای می‌شود که از او شماره تلفن همراه و تعیین رمز عبور را خواسته است. بعد از طی کردن این مراحل یک کد شش رقمی برای شماره ثبت شده ارسال می‌شود، با وارد کردن این کد بخش اول ثبت‌نام در سایت به اتمام رسیده است.

نحوه خرید از نمایشگاه مجازی قرآن + عکس

در ادامه صفحه جدیدی برای کاربر باز می‌شود که اطلاعات بیشتری از او می‌خواهد، در این بخش اطلاعاتی از قبیل، شماره تلفن ثابت، کدپستی، آدرس که باید خریدها به آنجا ارسال شود و ... از کاربر درخواست می‌شود. پس از وارد کردن این اطلاعات و کلیک بر روی کلمه ذخیره، پروفایل کاربر تکمیل شده و کاربر می‌تواند خرید خود را ثبت کند.

نحوه خرید از نمایشگاه مجازی قرآن + عکس

امکان به‌روزرسانی اطلاعات پروفایل و ثبت آدرس‌های جدید نیز برای کاربران فراهم شده است.

نحوه خرید از نمایشگاه مجازی قرآن + عکس

با توجه به اینکه بن‌های خرید اختصاص داده شده به فعالان قرآنی بر اساس شماره ملی افراد تعریف شده است، کاربرانی که از بن خرید برخوردار هستند، پس از ثبت‌نام در سایت به صورت پیش‌فرض دارای اعتباری به مبلغ درج شده در بن خرید، خواهند بود و می‌توانند به همان اندازه خرید کنند. مبلغ اختصاص یافته به هر فعال قرآنی از طریق پیامک اطلاع‌رسانی شده است. 

مسئولان برگزارکننده نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم طی روزهای گذشته از اختصاص بن خرید از 100 تا 400 هزار تومان به 16 هزار و 500 فعال قرآنی خبر داده بودند.

انتهای پیام
captcha