اضافه شدن بخش حجاب و عفاف به نمایشگاه مجازی قرآن / عرضه مستقیم با تخفیف 20 درصدی
کد خبر: 3969696
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
اسدالله سلیمانی خبر داد:

اضافه شدن بخش حجاب و عفاف به نمایشگاه مجازی قرآن / عرضه مستقیم با تخفیف 20 درصدی

رئیس انجمن فعالان و متخصصان حوزه حجاب از حضور این انجمن در نمایشگاه مجازی قرآن کریم خبر داد و گفت: محصولات 20 تولیدکننده از مجموع 400 تولیدکننده انجمن با تخفیف 20 درصدی در نمایشگاه قرآن عرضه می‌شود.

اضافه شدن بخش حجاب و عفاف به نمایشگاه مجازی قرآن / عرضه مستقیم محصولات از تولید کننده / تخفیف 20 درصدی

اسدالله سلیمانی، رئیس انجمن فعالان و متخصصان حوزه حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برگزاری جلسه مشترک این انجمن با مسئولان برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن کریم گفت: این نشست به منظور حضور انجمن فعالان و متخصصان حوزه حجاب در نمایشگاه مجازی قرآن کریم برگزار شد و طی آن مصوب شد لینک سایت ما بر روی نمایشگاه قرآن قرار بگیرد تا بخش حجاب و عفاف نیز در نمایشگاه مجازی قرآن کریم نیز حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه انجمن فعالان و متخصصان حوزه حجاب از هفت سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: با توجه به اینکه این انجمن یک انجمن مردم‌نهاد است و در گستره ملی به ثبت رسیده است، 150 عضو در تهران و بیش از 200 عضو هم در شهرستان‌ها دارد.

سلیمانی با اشاره به حضور این انجمن در ادوار گذشته نمایشگاه قرآن کریم، گفت: پس از شیوع ویروس کرونا و برای ارائه محصولات خود به خانواده‌ها، اقدام به برپایی نمایشگاه مجازی کردیم، اولین نمایشگاه مجازی را سال گذشته به نشانی bahejab99 راه‌اندازی کردیم که متأسفانه بعد از پایان نمایشگاه، مالک سایت، رقم بالایی را درخواست کرد که ناگزیر با این سایت قطع رابطه کردیم. در حال حاضر هم این سایت در اختیار شخص دیگری قرار دارد و با عنوان تولیدکننده حجاب و عفاف، کار شخصی انجام می‌دهد و هیچ ربطی به انجمن ندارد. سایت انجمن فعالان و متخصصان حوزه حجاب در حال حاضر با دو نشانی bahijab.ir و bazarehijab.ir قابل دسترسی است.

رئیس انجمن فعالان و متخصصان حوزه حجاب با تأکید بر اینکه از امروز، 16 اردیبهشت‌ماه به همت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در نمایشگاه مجازی قرآن کریم حضور می‌یابیم، گفت: امیدواریم بتوانیم در این نمایشگاه خدمات شایسته‌ای را در حوزه حجاب و عفاف به خانواده‌های ایرانی ارائه دهیم.

وی درباره تخفیف‌های در نظر گرفته شده افزود: با توجه به اینکه تمامی اعضای انجمن تولیدکننده محصولات حجاب و عفاف هستند، یک قدم از واسطه‌ها جلوتر هستند، چون واسطه کالای خود را از تولیدکننده می‌خرد، همین امر باعث شده خود به خود تخفیف برای خریداران لحاظ شود. علاوه بر این به یُمن حضور در نمایشگاه مجازی قرآن تمام محصولات خود را تا پایان زمان نمایشگاه با تخفیف 20 درصدی ارائه خواهیم کرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه لینک سایت انجمن فعالان و متخصصان حوزه حجاب در سایت نمایشگاه مجازی قرآن کریم بارگذاری خواهد شد، گفت: انجمن دارای دو نشانی به هم متصل اشت و خریداران با مراجعه به این دو نشانی می‌توانند خرید خود را انجام دهند. ضمن اینکه از طریق سایت نمایشگاه نیز می‌توانند وارد فضای خرید از سایت ما شوند. در این دوره از نمایشگاه، 20 تولیدکننده از مجموعه تولیدکننده‌های همکار ما حضور دارند.

به گزارش ایکنا، وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در مورد محصولاتی که در بخش حجاب و عفاف ارائه می‌شود، گفت: در بخش حجاب و عفاف هر چیزی که مربوط به حوزه حجاب و عفاف و مورد نیاز یک بانوی مسلمان باشد، ارائه شده است.

رئیس انجمن فعالان و متخصصان حجاب بیان کرد: سامانه انجمن که دائمی خواهد بود، برای اولین بار است که طراحی شده تا بتواند پاسخگوی نیاز خانواده‌های ایرانی در حوزه حجاب و عفاف باشد. در حال حاضر اکثر بانوان از کمبود محصولات حجاب و عفاف گلایه دارند، ما در سامانه طراحی شده تمامی محصولات این حوزه را عرضه خواهیم کرد. با توجه به اینکه نزدیک به 400 تولیدکننده در سراسر کشور محصولات خود را در این سامانه عرضه خواهند کرد، لذا همین موضوع می‌تواند بازار بزرگی برای تمام سلیقه‌ها داشته باشد.

سلیمانی اظهار کرد: به عنوان کسی که هفت سال است در حوزه حجاب و عفاف مطالبه‌گری می‌کند و در تلاش هستیم تا سکوهای فروش خوبی برای خانواده‌ها فراهم کنیم، از خانواده‌های محجبه تقاضا داریم از ما حمایت کنند و با صبوری بیشتری در سایت کالاهای مورد نیاز خود را جست‌وجو کنند. با توجه به اینکه سایت به تازگی راه افتاده است، ممکن است ایراداتی داشته باشد، اما به طور حتم این ایرادات به زودی برطرف خواهد شد.

وی در پایان به آسیب‌های صورت گرفته در زمینه حجاب و عفاف اشاره و بیان کرد: انجمن در این هفت سال آسیب‌شناسی زیادی در زمینه حجاب و عفاف انجام داد و علت‌های کمبود و گرانی پوشش‌های عفیفانه را در تأمین مواد اولیه و برداشتن موانع از جلوی پای تولید و  به خصوص چادر مشکی دیدند، به این نتیجه رسیدیم که کالای حجاب به عنوان کالای فرهنگی در مجلس شناخته شود و ذیل محصولاتی همچون کتاب و صنایع دستی قرار بگیرد. اگر این کار صورت بگیرد، بسیاری از موانع هم در تولید و هم در واردات این محصول که 90 درصد آن وارداتی است، مرتفع می‌شود و ما می‌توانیم محصولات ارزان‌تری را در اختیار مردم قرار دهیم. با توجه به اینکه این موضوع در مجلس و در کمیسیون در دست پیگیری و بررسی است از نمایندگانی که پیگیر این موضوع هستند، قدردانی می‌کنیم به امید اینکه این موضوع به زودی تحقق یابد. 

انتهای پیام
captcha