مردم، صحنه مواسات و همدلی را خالی نکنند
کد خبر: 3969706
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

مردم، صحنه مواسات و همدلی را خالی نکنند

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با تأکید بر ضرورت تداوم و استمرار رزمایش مواسات و همدلی در شرایط بد کرونایی کشور و استان، گفت:  مردم صحنه مواسات و همدلی را خالی نکنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، در حاشیه مراسم هشتمین رزمایش «ضیافت همدلی» در بارگاه امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: یکی از برگ‌های زرین ملت عزیز ایران در ایام کرونا، حضور همه‌جانبه مردم و نهادها در راستای مقابله با این ویروس منحوس بود که اوج آن را در رزمایش همدلی و مواسات که پیرو فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در سطح کشور برگزار شد، دیدیم.

وی افزود: استان هرمزگان نیز همانند سایر نقاط کشور در رزمایش مواسات و همدلی، خوش درخشید و حضور خوبی را به نمایش گذاشت. نهادها و دستگاه‌های مختلفی نیز در این زمینه ورود کردند و طرح «ضیافت همدلی» در مجموعه اوقاف با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) نیز منشأ تأثیرات و برکات خوب و ارزشمندی شد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان بیان کرد: کارنامه اداره کل اوقاف هرمزگان در راستای اجرای طرح ضیافت همدلی بسیار درخشان است و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، تعداد قابل‌توجهی از بسته‌های معیشتی و بهداشتی را بین نیازمندان استان توزیع کرده است. امروز نیز در استمرار این حرکت در ماه مبارک رمضان بیش از 2 هزار بسته معیشتی، بین نیازمندان توزیع می‌شود.

عبادی‌زاده تصریح کرد: امیدواریم مردم، نهادها و دستگاه‌های مختلفی که تا امروز پای کار بودند، همچنان در این وضعیت بحرانی کرونا در کشور و استان، حضور پیدا کنند، صحنه را خالی نکنند و در رزمایش مواسات و همدلی بدرخشند تا بتوانیم بخشی از آمال و رنج‌های این ویروس را کاهش دهیم.

انتهای پیام
captcha